Dejavnik izgubljanja telesne teže za krvno skupino A


S prehrano za skupino A boste izgubili telesno težo na povsem naraven način. Če ste vajeni jesti meso, boste takoj na začetku, ko boste iz vaše prehrane odstranili meso, hitro shujšali.
V mnogih pogledih je, kar se tiče metabolizma, skupina A popolno nasprotje skupini 0. Medtem ko hrana živalskega izvora pri skupini 0 povečuje hitrost delovanja metabolizma in ga naredi bolj učinkovitega, pa ima pri ljudeh s skupino A popolnoma drugačen učinek. Morda ste že opazili, da se, ko jeste rdeče meso, počutite bolj lene in niste tako polni energije kot kadar jeste rastlinske beljakovine. Nekateri ljudje s krvno skupino A občutijo zastajanje tekočine v telesu, ko njihov prebavni sistem počasi presnavlja težko hrano. Ljudje s skupino 0 meso uporabijo kot gorivo; ljudje s skupino A pa ga shranjujejo v obliki maščobe. Razlog za to razliko je želodčna kislina. Medtem ko imajo ljudje s skupino 0 veliko želodčne kisline, zaradi tega lahko prebavljajo meso, pa imajo tisti s skupino A malo želodčne kisline – dediščina njihovih prednikov, ki so preživeli ob rastlinski prehrani.
Skupina A slabo prebavlja tudi mlečne izdelke, ki povzročajo motnje v izločanju inzulina – to pa je še eden izmed dejavnikov, ki upočasnjujejo metabolizem. Poleg tega so mlečni izdelki polni nasičenih maščob, takih, ki ogrožajo srce in vodijo k debelosti in diabetesu.
Pšenica je v prehrani skupine A dvojni dejavnik. Lahko jo jeste, vendar morate paziti, da je ne boste pojedli preveč, saj bi vaše mišično tkivo lahko postalo preveč kislo. Za razliko od ljudi s skupino 0, ki cvetijo, če je njihovo tkivo kislo, pa ljudje s skupino A energije ne morejo porabiti tako hitro, zato je presnova kalorij ovirana. Prav ta reakcija na hrano pa je zelo dober primer, kako različna hrana različno reagira glede na vašo krvno skupino. Pšenica se v organizmu skupine 0 obnaša alkalno, v organizmu skupine A pa kislo.
Poleg tega, da morajo jesti veliko različnih zdravih, manj mastnih jedi in zelenjave ter žitaric zaradi ravnotežja, pa morajo ljudje s skupino A razločiti med hrano s koristnimi in hrano s slabimi učinki. Tukaj je kratek vodič:

Hrana, ki spodbuja pridobivanje telesne teže

meso

slabo prebavljivo; shranjuje se v obliki maščobe

mlečni izdelki

ovirajo izločanje inzulina; povečujejo izločanje sluzi

nizki fižol

ovira izločanje Inzulina; upočasnjuje metabolizem

fižol lima (mesečnjak)

ovira izločanje inzulina; upočasnjuje metabolizem

pšenica (preveč)

mišično tkivo naredi kislo; oslabi porabo kalorij

Hrana, ki spodbuja izgubljanje telesne teže

rastlinska olja

izboljšujejo prebavo; preprečujejo zastajanje vode v telesu

izdelki iz soje

izboljšujejo prebavo; hitro se metabolizirajo; izboljšujejo imunost

zelenjava

izboljšuje metabolizem

ananas

povzroča večjo gibljivost črevesja; povečuje porabo kalorij

Vir: Peter J. D’Adamo – 4 načini prehrane za 4 krvne skupine

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: