Dejavnik izgubljanja telesne teže za krvno skupino 0


Z dieto, pripravljeno za skupino 0, boste najprej shujšali, ko boste omejili uživanje žitaric, kruha in sočivja. Vodilni dejavnik pri pridobivanju telesne teže za skupino 0 je gluten, ki se nahaja v pšeničnih bakterijah in v polnozrnatih izdelkih. Na vašo presnovo vpliva tako, da ta ustvari stanje, popolnoma nasprotno ketozi. Namesto, da bi ostajali vitki in polni energije, lektini glutena zavirajo presnovo inzulina, kar ovira učinkovito pretvorbo kalorij v energijo. Jesti gluten je tako kot nalivati napačno gorivo v vaš avto. Namesto, da bi motor poganjalo, ga maši. Videl sem že, kako so ljudje s krvno skupino 0, ki z drugimi dietami niso imeli sreče, shujšali takoj, ko so iz svoje prehrane izključili pšenico. V manjši meri ima podoben učinek koruza, ki pa v primerjavi s pšenico ni niti približno tako pomemben dejavnik pri pridobivanju telesne teže oseb s krvno skupino 0.
Obstajajo še drugi dejavniki, ki pri ljudeh s skupino 0 prispevajo k pridobivanju telesne teže. Določeno sočivje, še posebej leča in nizki fižol, vsebujejo lektine, ki se nalagajo v mišičnem tkivu, kar ga naredi bolj lužnatega in manj “nabitega” s pripravljenostjo na telesno dejavnost. Ljudje s krvno skupino 0 so vitkejši, kadar je njihovo mišično tkivo v stanju rahle metabolične kislosti. V tem stanju kalorije hitreje izgorevajo. Preden pa začnete sklepati o ostalih krvnih skupinah, se spomnite, da ima vsaka skupina poseben sklop dejavnikov. Metabolična kislost ni dobra za vsakogar.
Tretji dejavnik, ki pri skupini 0 povzroča debeljenje, pa je povezan z delovanjem ščitnice. Ljudje s skupino 0 so nagnjeni k prenizki ravni hormonov žleze ščitnice. To stanje, hipertiriodizem, se pojavi, ker ljudje s skupino 0 večkrat v svojem organizmu nimajo dovolj joda – kemijskega cementa, katerega edina naloga je tvorba hormona ščitnice. Simptomi hipertiriodizma so med drugim debeljenje, zastajanje tekočin v telesu, 12guba mišic in utrujenost.
Razen, da zmanjšajo velikost obrokov in izberejo bolj pusto meso, morajo za idealno telesno težo ljudje s krvno skupino 0 ločiti med hrano, ki jim koristi, in tako, ki jim škodi. Tukaj je kratek vodič:

Hrana, ki spodbuja pridobivanje telesne teže

pšenični gluten

se vmešava v proizvodnjo inzulina; upočasnjuje metabolizem

koruza

se vmešava v proizvodnjo inzulina; upočasnjuje metabolizem

nizki fižol

ovira izgorevanje kalorij

stročji fižol

ovira izgorevanje kalorij

leča

ovira izgorevanje kalorij

zelje

ovira izgorevanje kalorij

brstični ohrovt

zavira tvorbo hormona ščitnice

cvetača

zavira tvorbo hormona ščitnice

gorčica

zavira tvorbo hormona ščitnice

Hrana, ki spodbuja izgubljanje telesne teže

morske alge

vsebujejo jod;

povečujejo tvorbo hormona ščitnice

ribe in morski sadeži

vsebujejo jod;

povečujejo tvorbo hormona ščitnice

jodirana sol

vsebuje jod;

povečuje tvorbo hormona ščitnice

jetra

vir vitamina B; izboljšuje metabolizem

rdeče meso

izboljšuje metabolizem

ohrovt

izboljšuje metabolizem

špinača

izboljšuje metabolizem

brokoli

izboljšuje metabolizem

Vir: Peter J. D’Adamo – 4 načini prehrane za 4 krvne skupine

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: