S hrano nad utrujenost


Avokado

Omega 3 maščobne kisline
Najdete jih v tunini, sardelah, oreščkih in olju iz oljčne repice, kot prehransko dopolnilo pa jih lahko uživate tudi v kapsulah. Omega 3 maščobne kisline pomagajo pri mentalnih obolenjih, dokazano je tudi, da pomagajo pri premagovanju depresije.

Cink
Cink igra pomembno vlogo pri prebavnih procesih, krepi imunski sistem, pomaga pri izgubi telesne teže in odpravlja slabost. Primanjkovanje cinka se najpogoste kaže skozi izgubo apetita, nejevoljnost in slabo počutje, zato je cink mineral, ki ga telo potrebuje. Telesne potrebe po njem zadovoljite z bučnimi semeni, pšeničnimi kalčki in živili z veliko beljakovinami, kot so meso in mlečni izdelki.

Vitamin B3 ali niacin
Energijo boste dobili z vitaminom B3, ki ga telo zelo potrebuje. Že zelo majhno pomanjkanje tega vitamina je lahko zadosten razlog za pojav depresije, slabe prebave in razdražljivosti. Najpogosteje se pomanjkanje vitamina B3 pojavi zaradi prekomernega uživanja alkohola, zato uživanje alkohola omejite na minimum, povečajte pa uživanje svinjskega mesa, perutnine, stročnic, repe in ribjega olja.

Voda
V hipu lahko telo poživite z vodo. Voda je naravno orožje proti depresiji, slabemu počutju, slabi prebavi in pridobivanju odvečnih kilogramov. Izboljša razpoloženje, motorične sposobnosti in moč uma. Dnevno spijte vsaj dva litra čiste vode (brez dodatkov).

Vitamin E

Jedilnik popestrite tudi z žitaricami, oreščki, semeni, špinačo in avokadom – vsa ta živila so bogata z vitaminom E, ki krepi imunski sistem. Znano je, da ljudjem, ki trpijo za depresijo, primanjkuje vitamina E. Še en razlog več, da ga v telo vnesete v primernih količinah.

Kalcij

Proti stresu in tesnobnosti se lahko borite tudi s kalcijem. Primanjkovanje kalcija se kaže tudi preko nesprečnosti, utrujenosti in slabega razpoloženja, zato pijte mleko, jejte mlečne izdelke, brokoli, tofu, kosmiče posujte s sezamom in pijte sveže stisnjen pomarančni sok.

Železo
Utrujenost, slabokrvnost in pomanjkanje energije se lahko pojavijo zaradi pomanjkanja železa. Da bi tega zaužili dovolj, jejte govedino, jetrca, stročnice in lešnike. Ker telo lažje apsorbira železo iz mesa kot iz zelenjave, strokovnjaki vegetarijancem priporočajo tudi vzporedno uživanje vitamina C.

Vir: www.zurnal24.si

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: