Skelenje zob


ScreenCap-0359

Veliko vegetarijancev, veganov in presnojedcev ima težave z zobmi. natančneje s skelenjem ob stiku dlesni in zoba.

To je bil tudi moj (občasno hud) problem. Na mestu, kjer dlesen pokrije zob, se je dlesen umikala in ob ščetkanju se je redno pojavljala prebadajoča bolečina. Poskušal sem z raznimi super-duper zobnimi kremami, vendar se ni prav nič spremenilo. Ko sem ščetkal zobe po čisto vsakem obroku (do 6 x / dan) je bilo čisto malo bolje. Potem pa sem si rekel, da je pa mogoče le res, da za vsako bolezen raste rožca in se spravil raziskovat.
Prebrskal sem nekaj knjig, si izpisal vsa zelišča pri katerih se je omenjalo blagodejno delovanje v ustni votilini in začel od začetka preizkušati.
Imel sem neverjetno srečo, da sem že pri drugem poskusu odkril rešitev za mojo težavo.
Zjutraj in zvečer sem si skuhal ŽAJBLJEV čaj in izpiral usta z njim. Že po nekaj dneh je bilo bolje, po dveh tednih čisto v redu. Odkar sem končal kuro je mogoče mesec dni in še vedno je v redu.Takšna je moja izkušnja – upam da bo še komu pomagalo.

Kuhanje žajbljevega čaja:
– zavreš 3 dcl vode
– streseš gor čajno žličko žajblja
– počakaš 5 minut
– precediš in ohladiš
– piješ po požirkih, ki jih prežvrkljaš po ustih preden pogoltneš

Obstaja pa še enostavnejši in predvsem bolj presnojedski način. Nekaj svežih ali posušenih lističev žajblja daš v usta, namočiš s slino in žvečiš.

Leave a Reply

