Ko presnojedec gre v hribe…


… ima težak nahrbtnik. Da nese s sabo tistih 1000 ali 2000 kCal, si mora obtežiti nahrbtnik z 1 – 3 kg bremena. Če na vrhu zavije v kočo in naroči joto s kranjsko klobaso potrebuje 0,5 g težak bankovec za 20 €.
Vendar, ko presnojedec poje obrok na vrhu, je okrepčan in lahak. Oni, ki je pojedel joto, klobaso in kruh pa je obtežen in bi počival.

slika0688

3 Responses to “Ko presnojedec gre v hribe…”

  1. Aleš Says:

    Ko grem v hribe za 2-3 ure, spodaj pojem 3 banane, spijem pol litra vode in sem vredi… če pa grem za dlje, recimo 5-8 ur pa naložim kakšno kilo banan v nahrbtnik in mogoče še dateljne, za skrajno silo pa še nekaj lešnikov in grem bp🙂

    Ampak presnojedci smo itak lažji v povprečju in imamo več “lufta”, pa nam ne škodi malo težji nahrbtnik🙂 …

  2. Ksenija Says:

    Tega bloga še nisem temeljito prebrala, ampak vidim, da so se kar nekajkrat pojavila slika ali pa omemba reževih oblatov (po domače: stiroporja😛 ). Ne vem slicer ali si 100% presnojedec ali ne, vendar pa riževi oblati (ali pa koruzni npr.) niso sorova hrana. Da se riž napihne potrebuje zelo visoko temparaturo, ki konkretno presega tistih 45 stopinj do katerih se še ohranijo encimi …

    Lp

    • Antony Nowak Says:

      Ja, res je.
      V zadnjem letu je bilo v moji prehrani kar nekaj sprememb. Najprej sem jedel 0% ogljikovih hidratov od avgusta 08 do decembra 08. Potem do konca februarja 09 vsega po malem. Potem od marca 09 do poletja 09 100% presno. Potem pa sem spet začel eksperimentirati. Kar nekaj hrane, ki jo trenutno jem ne spada med presnojedsko hrano. Letos poleti sem se zavesno odločil, da preverim kako je pri meni z nihanjem krvnega sladkorja. Bral sem knjigo Hypoglicemia for dummies in našel kar nekaj opisov stanj, ki so bila sumljivo podobna tudi pri meni. Zato sem se zavestno odločil za eksperiment. Čez poletje sem torej s 100% presno prešel na cca 70% presno. Zdaj jem riževe vaflje, tahini, plamil majoneze, tudi kakšno tuna konzervo tu in tam, pa še kaj nepresnega bi se našlo. Poleg tega pa zelo veliko sadja, zelenjave – zdaj so nebeški časi presnojedcev. Vsepovsod okoli hiše polno hrane…
      Glede hipoglikemije sem ugotovil, da sadni sladkor ni problem, če zares ne pretiravam npr. tako, da bi za obrok pojedel sedem banan. Sadje, ki raste pri nas pa ni problem. Brez težav pri nihanju sladkorja sem jedel velike količine sladkih poletnih sliv, češenj, grozdja, hrušk, jesenskih sliv…

Leave a Reply

