Trenutno stanje


Kar nekaj časa je, že odkar sem zadnjikrat kaj napisal.

Trenutno stanje je takšno, da jem večinoma presno hrano, ne pa več 100%.
Začel sem jesti tunino, pa kakšen Tahini, riževe vaflje, soparjeno zelenjavo… Mleka in mlečnih izdelkov še vedno nič in tudi prekuhanih, prepečenih žit ne jem. Pa seveda nič predelanega, zapakiranega – teh reči pač, ki pridejo iz tovarne in ne z njive. Na presno hrano se bom zagotovo vrnil, samo prej moram ugotoviti še nekaj zadev…

Že nekaj časa opažam, da je pomembno kako zaužita hrana vpliva na inzulin. Da na počutje vpliva predvsem sladka oz. visoko ogljikohidratna hrana. Še posebej, če je zaužata hkrati ko sem fizično nedejaven. Če pojem nekaj banan medtem, ko sem aktiven, ni omotice, možganske megle.
Na dopustu sem pridobil kakšne štiri kg.
Na dopustu sem tudi bral Hypoglicemia for Dummies. Zelo zanimivo branje s precej zelo koristnimi nasveti.

Zakaj iščem še naprej svojo idelano prehrano?
Zato ker je očitno še nisem našel. Skoraj nikoli ni več tako kot je bilo pred avgustom 2008, da bi po obroku komaj vstal izza mize ves omotičen in zaspan. Tudi nekaterih drugih zdravstvenih težav preprosto ni več – s presno hrano so izginile. Nekatere druge z ukinitvijo mleka in mlečnih izdelkov. Še vedno pa se pojavlja nekaj simptomov, ki me potiskajo, da še naprej na veliko berem knjige o prehrani in poizkušam. Vsebolj premišljujem, da bom šel tudi zdravnika povprašat. Zdaj bolj vem, kaj naj ga vprašam in kako naj razložim svoje stanje… Če je res kaj s presnovo ogljikovih hidratov, potem bo lahko tudi uradna medicina kaj rekla na to temo…

6 Responses to “Trenutno stanje”

  1. Aleš Says:

    Po moje je velikokrat lahko vzrok za “nezadovoljivo” napredovanje na presni hrani – premalo kalorij iz PRAVIH virov. Ker vidim da iščeš še naprej in precej bereš, ti predlagam da naštudiraš 81/10/10 diet dr. Douglasa Grahama (http://www.foodnsport.com/ in http://www.foodnsport.com/faq). Da kalorije niso pomembne, postaja že kar mit – predlagam da zadevo premisliš.

    Kakorkoli že, hvala za pisanje na tem blogu, z zanimanjem ga spremljam. Želim ti srečo tudi na tvoji prihodnji poti.

  2. Antony Nowak Says:

    Ja, o dieti 80-10-10 sem že enkrat nekje bral… Bom pogledal natančneje. Hvala.

    Ta trenutek moram ugotoviti (ali izvedeti od zdravnika) kaj je z mojo presnovo ogljikovih hidratov. Prav zadnje dni preizkušam prehrano, pri kateri jem ogljikove hidrate zelo postopoma, počasi. Za zajtrk malo in potem vsako uro ali uro in pol malo in zaenkrat je videti, da mi ta način precej ustreza.

  3. Aleš Says:

    811 govori tudi o OH – da bi 80% kalorij dobili iz enostavnih ogljikovih hidratov – torej ne kompleksnih, ampak enostavnih. Enostavni so tisti, ki jih naše brbončice zaznajo – torej fruktoza in glukoza v sadju.

  4. Ksenija Says:

    Hahahaha, vso srečo z zdravniki! Jaz sem od njih dobila le “Ja, sami morate ugotoviti kaj vam dela (prebavne) probleme” ali pa čakala 1 uro, s hudimi prebavnimi krči pri najbližjem dežurnemu zdravniku, potem pa me končno sprejme in mi v minuti pove, da imam prebavne krče in mi da recept za tablete … Hvala. To sem vedela tudi jaz še preden sem prišla v ordinacijo in to brez kakršnega koli (uradnega) medicinskega šolanja …

    • Antony Nowak Says:

      Tragično je to, da mastno plačuješ ta dohtarski aparat, od katerega ne dobiš nič, ko si v stiski. Saj ne rečem, kadar se razlije slepič, zlomi roka ali poči tetiva, je ta medicina, ki jo poznamo in imamo zlata vredna. Vendar pa ni vsemogočna in tega bi se dohtarski loby moral zavedati. Že pri zdravljenju rakastih ali degenerativnih bolezni dosegajo alternativci zavidljive rezultate. Dohtarji pa (čeprav to vedo) z vsemi kriplji branijo svoj primat v dostopu do davkoplačevalskega denarja.

  5. Natasya Says:

    Mleko je zame adijo. Skoraj 2 leti sem preizušala kaj mi dela probleme pri prebavi in ugotovila…mleko!!!
    14 dni ga nisem uživala, da se mi je prebava umirila in prišla na normalno stanje, ker prej je bil obup(ne bi o podrobnostih). Vse drugo sem krivila. Pri odkrivanju problema me je presenetilo dejstvo, da je telo porabilo toliko časa, da je prišlo na normalno stanje. Ponavadi si daš recimo teden dni in vidiš, če bo kakšna sprememba.

Leave a Reply

