Marija pomagaj


Brezma04

V soboto smo bili na Brezjah.
V baziliki sem gledal ljudi. Stare in malo manj stare, v glavnem pa vse premlade za betežnost in bergle…
In sem se spraševal, koliko lastne bede si ljudje nagrizemo z lastnimi zobmi. In potem hodimo na Brezje jamrat in stokat.

Že stari so vedeli povedati: Če iščeš svoje zdravje, ga išči v svojem krožniku.

Potem sem se spomnil, kar sem bral v zadnjih dveh ali treh knjigah o presni hrani, namreč da človek v predpaleolitskem obdobju svojega bivanja na zemlji ni poznal degenerativnih artritičnih obolenj. Da arheološke najdbe potrjujejo, da so se okvarjeni sklepi začeli pojavljati s časom, ko je človek začel uporabljati ogenj in predelovati hrano, ki jo je ujel ali nabral.

Kuhamo, pečemo, meljemo in potem jemo. Ker učinki niso takojšnji, jih ne vidimo. Če preberemo knjigo, ki opozarja na to, se obrnemo stran.
“Ko pa je tako dobro”, rečejo ljudje. Ali pa:“Odkar pomnim so ljudje jedli kruh, nihče mi ne bo govoril, da je prav kruh kriv”.

Da ne bo kdo rekel, da govorim na pamet, si lahko prebere kakšno knjigo. Npr. Raw food nutrition avtorja Bruna Comby-a ali The sunfood diet success system avtorja Davida Wolfe-ja. Na žalost zaenkrat samo v angleščini, dokler Google ne bo izpopolnil prevajalnika…🙂

No, kakorkoli že, mislim da ne bi smeli iskati tolažbe za bedo, ki si jo naredimo sami, ampak bi morali poiskati znanje in bedo odpraviti – vsaj tisti del, ki je v naši oblasti. Za ostalo pa ni več greh, če gremo po tolažbo na Brezje.

3 Responses to “Marija pomagaj”

  1. Simon Says:

    Malce v kontradikcijo mi gre spoznanje, da ste verni in da verjamete, da je zemlja starejša od 6000 ali nekaj več tisoč let😉

  2. Antony Nowak Says:

    Od kje pa podatek, da “verjamem, da je zemlja starejša od 6000 ali nekaj več tisoč let”?
    Ne vem, če sem povsem razumel komentar…?

  3. zdravka dren Says:

    mislim, da gre za vprasanje odgovornosti, ki je tako radi ne prevzemamo z/nase in jo se raje prelagamo na sefe/druzbo/okolje/karkoli… “saj bom itak enkrat umrl. do takrat bom pa uzival” … in potem cez leta in leta bergle, umetni sklepi ipd in to ocitno nima veze z nacinom zivljenja … bog nam pomagaj, ja🙂 meni predvsem, da se me take stvari ne bi vec dotaknile🙂

Leave a Reply

