Archive for maj 2009

Kako imeti pod nadzorom sladkor v krvi?

29.05.2009
  1. Izločite živila z visokim glikemičnim indeksom iz vaše prehrane. To so živila z indeksom 70 ali več. To so beli kruh, večino žit, instant riž, krompir, polnomastno mleko, sladkor…
  2. Dodajte živila z majhnim glikemičnim indeksom, kot so polnozrnati kruh, kuskus, stročnice, 1% mleko, skuta, ribe, piščanec in veliko sadja. Živila z nizkim glikemičnim indeksom imajo indeks 55 ali manj.
  3. Zmerno jejte živila z indeksom od 56 do 69. Živila s srednjim glikemičnim indeksom (56-69) so: 2% mleko, sir, svinjina in jajca.
  4. Zavedajte se, da priprava hrane spremeni glikemični indeks. Bolj ko obdelate ali skuhate hrano, višji postane glikemični indeks. Sadje ima nizek glikemični indeks, sadni sok pa visokega. Hitro kuhan oves ima višji indeks kot počasi kuhan.
  5. Vključite dobre maščobe v vašo prehrano in jih jejte z ogljikovimi hidrati. Maščobe bodo znižale glikemični indeks ogljikovih hidratov, če jih boste jedli skupaj.
  6. Testirajte raven glukoze v vaši krvi bodisi pri zdravniku ali s pomočjo naprav za domače testiranje. Tako boste videli, kako različna živila vplivajo raven sladkorja v krvi.

Prevod s te spletne strani.
Več o glikemičnem indeksu tukaj.
Tabela tukaj.
Baza glikemičnih indeksov vseh vrst živil.

Advertisements

Nebeške češnje

21.05.2009

Pretekli vikend smo bili z družino na obiranju češenj.
Precej nebeško, kajne?

IMG_5657 

IMG_5670

IMG_5671

Kaj nam poskušajo prodati kot presno hrano, pa to ni

19.05.2009

Mandlji, brazilski oreški, kakav, indijski oreški, razno suho sadje, zmrznjena zelenjava, zmleti mandlji, sokovi, makadamija oreški, javorovov sirup, jedilni kvas, ovseni kosmiči, večina olivnih olj, olive, vsi sladkorji, tahini, divji riž in verjetno še kaj…

Podrobnosti tukaj.