Pravila za zdravo življenje


1. Naučite se spoštovati odločitve, ne glede na to, kakšne so bile.
Potrudite se, da boste ostali umirjeni in sproščeni. Umirjenost je zdravilna.

2. Pustite drugim, da delajo napake in se na njih učijo.
To jim bo koristilo bolj, kot če boste nenehno nadzorovali vsak njihov gib. Dajte posamezniku možnost, da raste in odrašča. Vsi delamo napake. Zato se nad njimi ne naslajajmo niti se jih večno ne kesajmo.

3. Naučite se odpuščati in pozabljati.
Številne študije so pokazale, da odpuščanje dobro vpliva na zdravje in preprečuje kemijske spremembe v te­lesu, ki bi lahko povzročale bolezni.

4. Bodite hvaležni in strpni do ljudi.
To sta dve temeljni skrivnosti zdravega življenja.

5. Živite v harmoniji.
Koristilo vam bo.

6. Ne pripovedujte o svojih nesrečah ali boleznih.
To ne koristi ne vam ne vašemu sogovorniku, obenem pa sogovorniku ne da priložnosti, da bi o svojih težavah pripovedoval vam. O tem se boste pogovorili s svojim zdrav­nikom. Ta je plačan, da posluša vaše težave.

7. Ne opravljajte.
Govorice so navadno iz trte izvite.

8. Deset minut na dan posvetite razmišljanju, kako bi postali bolj­ši.
Negativne misli nadomestite s pozitivnim razmišljanjem.

9. Vsak dan telovadite.
Z redno vadbo bodo ostali vaši sklepi in hrbte­nica prožni, okrepili boste trebušne mišice in razširili pljuča.

10. Za poživitev krvnega obtoka hodite zgodaj zjutraj deset minut bosi po rosni travi ali pesku.

11. Ne kadite in ne pijte alkoholnih pijač.
Nikotin in alkohol delujeta depresivno. Za razstrupitev telesa porabimo veliko energije, ki bi bila sicer koristna za bolj pomembne življenjske procese.

12. Pojdite spat do devete ure zvečer, kadar le morete.
Če ste čez dan utrujeni, si privoščite počitek. Med počitkom se lahko telo nemoteno posveti zdravljenju in obnovi tkiv. Ob koncu dneva si zapišite svoje težave in jih pozabite. Dobro se naspite. Ko se zjutraj zbudite, jih obnovite; sveži in spočiti jih boste laže odpravili.

Vir: Dr. Bernard Jensen – Zdravo življenje s sokovi

5 Responses to “Pravila za zdravo življenje”

  1. bop Says:

    Dobri nasveti.
    Ze nekaj casa spremljam tvoj blog, ker sem kar
    nekaj zadnjih mesecev trpel za skoraj enakimi simptomi
    in enakimi problemi v družbi.
    Na zadnjem obisku pri zdravnici mi je svetovala naj poskusim
    še z dieto za celikalijo. Po nekaj dnevih diete se počutim
    kot prerojen. Sedaj čakam še na uradno diagnozo, čeprav
    me glede na izredno izboljšanje ne zanima preveč.
    Če tega pregleda še nisi opravil, ti ga svetujem.
    Drugače pa ti želim, da bi čimprej našel pravi način za
    ravnovesje v svoji prehrani.

    lp, bop

  2. Gig Says:

    Hvala za vse koristne informacije in napisane izkušnje. Priceless!

    Še en koristen link:
    http://candida-international.blogspot.com/

  3. Antony Nowak Says:

    A ni učinek celiakije diareja oz. nekakšna driska, če poješ kakšno reč, ki vsebuje pšenico?

    Hvala za dobre želje.

    • bop Says:

      Ucinki so lahko zelo razlicni. Pri meni je bil efekt zaprtje.
      Sedaj sem ze 8 dan brez glutena in se pocutim odlicno.
      Je pa potrebna 100% dieta, kar pomeni, da je lahko nekaj
      drobtinic kruha problematicnih in se tezave ponovijo
      v polni obliki.

      Lp, bop

  4. Antony Nowak Says:

    Ja, sem si malo prebral na http://www.drustvo-celiakija.si
    Takole na hitro bi težko rekel, da bila celiakija moj problem. Od tipičnih simptomov imam tri, pri petih simptomih pa se mi pojavljajo prav nasprotna stanja.
    Sicer pa načeloma jaz že živim na dieti za celiakijo, ker od že kar nekaj časa (od avgusta 08 deloma, od marca 09 pa 99,9%) ne jem pšeničnih, rženih, ovsenih ali ječmenovih stvari.
    Je pa res, da sem zadnjih pet dni opažal slabše počutje in vseh teh pet dni sem vsako jutro zaužil majhen košček pečene bele moke (hostija pri sv. maši).
    Bom malo pozoren vnaprej.
    Hvala.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: