Zakisanost organizma prej vs. zdaj


Prilagam sliki mojega pH diagram za dva tipična dneva dveh odbobij.

Prvo je obdobje, ko sem bil na kandidni dieti. V tem obdobju sem jemal tudi prehranske dodatke (klamatske alge, vitamine, probiotike)

ScreenCap_001 2009.04.13 11.33

Drugo pa je sedanje obdobje, ko jem presno hrano. Zdaj ne jemljem nobenih prehranskih dodatkov.

ScreenCap_002 2009.04.13 11.35

Kot se vidi, sem takrat začel dan izrazito zakisan na pH 5,5. Zdaj ga začnem z 7.0.
Čez dan sem prilezel do 7,3 , zdaj do 7,6.
Takrat je bila srednja dnevna vrednost 6,7, danes je 7,3. Razlika sep ozna tudi na počutju.

9 Responses to “Zakisanost organizma prej vs. zdaj”

  1. Aleš Says:

    Oj, kako si pa meriš pH? Sori nisem še bral vseh postov, če si to že opisoval…

  2. Antony Nowak Says:

    S tem lističi se to izmeri…
    http://www.avita-katalog.com/index.php?aid=4

  3. Inny Says:

    Mene zanima ali je kandida isto kot zakisanost telesa, samo, da sta dva izraza ali pa je kandida nekaj drugega? če prav razumem je najbolje preiti na presno hranjenje za razkisanje organizma?

  4. Antony Nowak Says:

    Inny,

    Nisem ne prehranski, ne medicinski strokovnjak. Te stvari berem in študiram zgolj “za svoje potrebe”.
    Moja nestrokovna razlaga bi bila taka:
    Zakisanost ni isto kot kandida.
    Zakisanost je preobremenjenost organizma s presnovnimi odpadki, ki jih s hranjenjem kopičimo hitreje, kot jih telo uspe izločiti.
    Kandida pa je prekomerno razširjena in razrasla gljiva, ki je sicer naravno prisotna v telesu. Pri njenem pojavu je bolestno to, da se preveč razširi, njeni izločki pa so strupeni.
    Verjetno pa sta obe stanji povezani, prideta z roko v roki oz eno pelje v drugo.

  5. Inny Says:

    Hvala za razlago. Nekaj časa berem o kandidi in sem naredila test kjer pa se je pokazalo, da je kandida prisotna. Zdaj pa sem začela meriti še Ph urin in mi kaže še manj kot 5,5 sicer ne vem kolk bi bilo točno, ker je lestvica narejena samo do omenjene številke. Sprašujem samo za pomoč, ker je toliko navzkrižnih informacij, da sem izgubljena med njimi, pa sem že kar nekaj knjig prebrala o prehranjevanju. Kaj bi vi naredili na mojem mestu? kako se prehrenjevati? presno ali tako, kot opisujejo za zakisanost telesa? ker pri kandidi je dovoljeno meso in jajca (čeprav tega pojem zelo malo, meso mi ni tudi dobro) za razkisanje pa ne. In pri kandidi pravijo ne jejte sadja, pri razkisovanju pa je ravno sadje priporočeno. Bolj se nagibam hranjenju z sadjem in zelenjavo, me pa zanima vaše mnenje.
    Lep pozdrav

  6. Antony Nowak Says:

    Pozdravljena,

    Ja, to je znano tudi meni. Toliko različnih informacij, pa nobenega kompetentnega zdravnika, ki bi te sploh hotel poslušati in ki bi znal kaj pomagati. In potem si v veliki stiski, kaj sploh dati v usta…

    Poskusi nekaj časa uživati čim več presnega sadja in zelenjave. Najbolje je 100%. Če simptomi kandide ne bodo poniknili, ukini sladko sadje.
    V letu in pol mojega iskanja sem ugotovil, da mi je presna hrana dala največ in zdaj sem povsem gotov, da bom preostanek svojega življenja jedel večinoma presno.

    Še enkrat opozarjam, da so moji nasveti zrasli zgolj na mojih izkušnjah in nekaj prebranih knjigah.

  7. Inny Says:

    Ja seveda, da vem, da gre za vaše izkušnje. S presno hrano sem se že srečala in pred leti na njej bila 2 meseca. Ne vem, če sem se kdaj v življenju počutila tako dobro kot tedaj. Žal pa sem se vrnila na kuhano hrano a želja po presni je ostala in še ostaja, knjig pa sem že kar nekaj prebrala in bila na dveh predavanjih. Razmišljam o presnem zdravljenju ali pa kombinaciji presne z nekaj prosene kaše in kuhane zelenjave. Po zimi mi je verjetno malo težje, ker ni toliko dobrega sadja kot poleti;))))

  8. Andrej Says:

    Kompetenten zdravnik je dr. Papuga, ki tudi priporoča takšno prehranjevanje.

    lp

  9. Samanta Says:

    Antony, imam precej vprašanj.
    Če imate čas in voljo, mi lahko pišete na mail?
    Hvala!
    samantashearer@gmail.com

Leave a Reply

