Dnevnik prehrane


Prejšnji teden sem na spletu odkril prehranski dnevnik.
Odprtje računa je brezplačno. Na začetku vpišeš svoje podatke (spol, starost, življenjski stil, težo…) in pa cilj, ki bi ga rad dosegel. Npr. do novega leta shujšati za 10 kg. Moj cilj je do novega leta pridobiti nazaj svojo običajno težo – 75 kg.
Določiš tudi, kakšno prehransko dieto želiš vpeljati ali ohraniti. To narediš tako da določiš procent kalorij, ki bi jih želel dobiti iz maščob/ogljikovih hidratov/beljakovin. Zelo zdrava razporeditev  je npr. 10/80/10. Razporeditev, ki jo priporoča, mislim da FAO, pa je 15/70/15.

In potem si vpisuješ, kaj in kdaj si jedel. In spletna stran ti računa in daje osnovno povratno informacijo. Zelo uporabno.

Takoj, ko sem zadevo postavil in začel vpisovati, sem opazil da jem premalo kalorij. Nadalje, da jem premalo zelenjave (dobil sem premalo kalcija in železa). Nekaj dni sem se malo basal, nakar je glede količine steklo in zdaj z lahkoto pojem dovoljšno količino sadja, da zadostim kaloričnim potrebam. Tudi na dneve, ko 8 ur fizično delam ni nobenih problemov.

ScreenCap-0100

7 Responses to “Dnevnik prehrane”

  1. tp Says:

    Bolje je imeti zadovoljenih samo 80% kaloričnih potreb. V bistvu biti malo podhranjen.
    Če držijo mišje študije, te miši živijo mnogo dlje, kot tiste, ki so zadosti hranjene. Tudi na Kavkazu deluje podobno…

  2. Antony Nowak Says:

    Ja, o tem sem že bral. Kalorična restrikcija je menda res eden najmočnejših faktorjev, ki so mišim podaljšali življenje…
    Moj problem pa je, da izgubljam težo. Ta teden sem spet nekje izgubil 1 kg… In to pri prizadevanju da nekaj pridobim nazaj??!

  3. tp Says:

    Tudi meni se dogaja podobno, odkar sem zamenjal prehrano. Tolažim se s tem, da mi mogoče v optimalnem delovanju ni namenjenih toliko kg glede na mojo konstitucijo. Od prosene kaše in sadja se človek težko zredi🙂

  4. Antony Nowak Says:

    Jaz sem s 75 kg, ki je bilo moje dolgoletno povprečje padel na 65 kg. Zdaj poskušam z malo več avokadi, pa sladkim sadjem in podobnim…
    Zaenkrat še nič kaj uspešno – kot sem napisal sem ta teden izgubil še en kg. Je pa res, da preteklih nekaj tednov intenzivno (vsak dan dve uri popoldne in v soboto cel dan) delam zunaj.
    TP, a ti tudi proseno kašo ješ? A si na presni hrani, a imaš kako drugo dieto?

  5. tp Says:

    V bistvu še iščem kaj bi mi ustrezalo, sem pa bližje cilju. Začel sem z dieto proti glivicam (1.2.2009) – tako sem našel tudi tvojo stran, sedaj ko sem se jih v dveh mesecih uspešno znebil pa nadaljujem s podobno prehrano. Trenutno povečini mojo prehrano sestavljajo: kozje mleko, ovčji jogurti, kravja in kozja sirotka, kiviji, jabolka, veliko zelenjave, olive, jajca. Od OHjev pa precej kuhane prosene kaše in riževi vaflji.

    Občasno jem tudi majhne količine drugih OH – krompir in riž. Strogo se izogibam kruha in kravjega mleka. Počutje je šlo za 200% gor od februarja dalje…

  6. tp Says:

    Od beljakovin sem pozabil še na purana in ribe. Popestrijo prehrano.

  7. goga Says:

    Pred dvema letoma sem zaradi zdravstvenih razlogov sla prvic na presno prehrano – veckrat imam prrehode iz vegetarianske na presno prehrano in obratno. Kile so se topile same od sebe. V roku 2 mesecev sem bla ze prav smesno suhcana in se mi ni zdelo ok. Zacela sem uzivat vec sadja in sadnih sokov. Sem hitro dobila kaksno kilco zraven in bla kar zadovolnja. Tako da priporocam vec banan in sladkega sadja. Bi se moralo poznat.

Leave a Reply

