Presni dnevni meni 11


7:30 Zajtrk
1 limona
2 pomaranči
1 grenivka
1 hruška
2 kivija

11:30 Malica
2 banani
1 hruška
1 jabolko

13:00 Kosilo
Solata iz naribane nadzemne (2 kom) in podzemne kolerabe (1/2 kom) in korenja (5 kom)
Malo manga

16:30
2 pomaranči

17:30
2 banani

18:00
1 banana
1 suha figa

19:15 Večerja
1 avokado
1 pomaranča
Košček kokosovega peciva
pol pesti indijskih oreškov

Za kosilo sem pojedel preveč solate. Ker popoldne nisem nehal jesti, sem imel zvečer že precej obtežen želodec.

2 Responses to “Presni dnevni meni 11”

  1. tina Says:

    Hey
    Jst se že dolgo odločam za presno hrano a imam le en problem…ker sem študentka in se moram sama financirati v Lj me zanima te pride kaj dražje ta prehranjevalni način (saj so eko- slovensko seveda sadje in zelenjava še precej dragi)?
    hvala in vse dobro še naprej
    tina

  2. AntonyNowak Says:

    Pozdravljena,

    Ja, žal zna biti presna hrana kar dražja kot običajna hrana (karkoli si že zamisliš pod ‘običajna’).
    Presna hrana je ponavadi bolj pokvarljiva kot konzervirana ali predelana hrana. Trgovci imajo več izmeta, njena dostava do potrošnika je težavnejša – vse to pa dviguje ceno.
    Žal je tako.
    Potem pride še to, da moraš za zadostno prehranjenost pojesti več – s tem mislim VEČ. Če ne poješ VEČ, bo BMI šel dol. Pri meni je bil to kar problem.

    Sicer pa jaz nisem več presnojedec. Presnojedstvo je bilo eden od poizkusov na moji poti. S presno hrano imam zelo dobre izkušnje in jo vsekakor nameravam še bolj vključiti v moj jedilnik. Na koncu te poti (za katerega še ne vem, če je dokončni konec) sem ugotovil, da je moj izvorni problem reaktivna hipoglikemija. Tako zdaj jem veliko beljakovin in čimmanj ogljikovih hidratov (predvsem tistih z visokim glikemičnim indeksom).

    Verjetno ti nisem kaj prida pomagal, kajne.
    Mogoče bi preverila, katero sadje in zelenjavo se splača kupovati eko in za katero je čisto vseeno – http://www.foodnews.org/
    Tu dobiš spisek najbolj onesnaženega sadja in zelenjave in tistega ki je najmanj obremnjen s pesticidi. Kratek vodič s petnajstimi umazanimi in petnajstimi čistimi.

Leave a Reply

