Presni dnevni meni 10


5:45 Zajtrk
6 riževih vafljev + Plamil majoneza
bezgov čaj

7:30
2 pomaranči

9:15
5 banan

10:30
2 banani

12:15
1 hruška GI=43

12:45
1 jabolko  GI=44

13:45 Kosilo
Presna juha iz ohrovta, brokolija in malo avokada
solata iz endivije in paradižnika

16:30 Malica
dve pesti brazilskih oreškov
1 pomaranča  GI=48

19:15 Večerja
5 riževih vafljev + kokosovo olje za namaz
voda + malo rooibos čaja

Dopoldne sem naredil neumnost s preveliko količino banan. Čez kakšno uro ali dve sem postal šibak in cunjast. Moja razlaga: Velika količina banan (sladkorja) dvigne raven inzulina, ta poskrbi, da se sladkor odloži v “shrambe”. Potem sem začel fizično delati in raven sladkorja se je (očitno) naglo znižala. Nastopila je šibkost in cunjavost. S hruško in jabolkom sem nekako rešil zaplet. Potem ni bilo več težav.
Popoldne je bilo super. Ugotovil sem, da k brazilskim orehom zelo pašejo pomaranče. Zelo olajšajo prebavo in oboje skupaj da energijo.

Leave a Reply

