Moja pot od običajne (nezdrave) do bolj zdrave prehrane


Prehrana mojega otroštva je bila običajna. Tipična kmečka hrana s primesmi “malo boljšega”, pa res bolj malo. Jedli smo veliko domače hrane, tudi živalske in mastne. Veliko smo delali na kmetiji. Zelo veliko kuhanega, sveže bolj za dodatek. Malo kupljenega in veliko domačega.
V času otroštva sem se pridno razvijal v sladkosnedneža.

Dijaški in študentski čas prinese s sabo tudi neredno in “menza” prehrano. Nimam točnih podatkov, spominov ali opazovanj, ampak ta čas se mi zdi najhitrejša pot navzdol v moji prehrani in počutju. Iz študentovskih let se prvikrat spomnim težav s koncentracijo in utrujenosti.
Menza hrana je očitno zelo hitro in slabo delovala.

Zadnjih deset in še nekaj let (od 1995 naprej) sem se prehranjeval vsebolj vegetarijansko. Meso sem jedel zelo redko, običajno takrat, ko bi bilo treba na dolgo in široko pojasnjevati zakaj ne jem mesa. Ker se vedno držim načela, da prehrana ni religija, sem bil raje tiho in pojedel kar so postavili na krožnik, potem pa spet živel po svoje naprej.

Nekako sredi leta 2007 sem začel ločevati različne vrste hrane med seboj.

Avgusta 2008 sem naredil zelo odločen in velik rez v moji prehrani.
Ukinil sem porabo vseh ogljikovih hidratov, kolikor se je le dalo (ohranil sem riževe vaflje in nekaj drugih malenkosti). Izboljšanje počutja je bilo enormno. O tem lahko več dobite na tem blogu, ki sem ga ravno v tem času začel pisati.

Nekako v novembru ali decembru 2008 sem po izkušnjah med dieto ukinil vse mlečne izdelke.

Februarja 2009 sem iz prehrane izločil najprej kruh, potem pa še vse ostale žitne izdelke.

V začetku marca 2009 pa sem prešel na presno hrano.

Leave a Reply

