Zagotovo je bila kandida!


Pogovarjal sem se s strokovnjakom za prehrano, prebavne zadeve in bolezni. Razložil sem mu, kakšne znake sem imel pred avgustom 2008, kaj sem potem spremenil in kakšno je bilo stanje potem – med dieto do konca leta 2008. Njegov odziv je bil kratek in jasen: “Zagotovo je bila kandida. Mogoče je bila še lokalizirana na črevesje, vendar je zagotovo bila.”

Bil sem zelo olajšan, da pet mesecev truda ni bilo zaman. To mi je govorila že prej lastna izkušnja, vendar je človek bolj miren če dobi potrditev ljudi, ki imajo več vedenja in predvsem več izkušenj. Že sam sem opazil, da kozarec fructalovega soka po novem letu ni imel tako poraznega učinka kot enkrat med dieto.
Torej sem ravnal povsem primerno in v petih mesecih dosegel točno to, kar sem želel.

Leave a Reply

