Presni dnevni meni 07


6:00 Zajtrk
2 pomaranči
1 grenivka
2 kivija
1 jabolko
1/4 avokada

11:30 Malica
4 zrele banane

13:45 Kosilo
2 paradižnika
Srednja porcija narezanega gomolja zelene

15:30 Malica
2 banani

17:00 Prigrizek
Pest posušenih bučnih semen

18:00 Večerja
1 mango
3 hruške

19:00
1 banana

2 Responses to “Presni dnevni meni 07”

  1. Etro Says:

    Te tvoji jedilniki niso uravnovešeni, premalo maščob (omega 3, 6, kokosovih nasičenih) in absolutno premalo zeleno listnate zelenjave. Presni jedilnik naj bi vseboval kar 60 procentov zeleno listnate zelenjave, ki je vir najkvalitetnejših beljakovin, oh, mineralov in klorofila. Potem sledijo maščobe (laneno seme, pšenični kalčki, mandlji, kokos) in sadje.

  2. Antony Nowak Says:

    Že nekaj časa vem, da bom moral vključiti več zelene listnate zelenjave. Sem pač začetnik in kdor spremlja moj blog, to ve.
    Dvomim pa o tistih 60% zeleno listante zelenjave. Jedro presne prehrane naj bi bilo sadje, potem pride zelenjava in za dodatek oreški in semena. Nekaj knjig (oz. kredibilnih spletnih strani) ki sem jih prebral doslej o presni hrani me navajajo na ta dvom. Tudi kmečka logika mi pravi, da energijsko revna in mineralno bogata zeleno listnata zelenjava ne more biti temelj neke prehrane. Sploh ne pri človeku (meni), ki je v zadnje pol leta shujšal 10 kg. Je pa pomembna in odkar uporabljam nutridiary.com, mi je še bolj jasno dejstvo, da ne pojem dovolj kalcija, železa in drugih mineralov.
    Sicer pa je na področju prehrane čisto zares tako, da ima vsaka knjiga svojo vero. Bereš tri knjige, ki so kolikor toliko v sozvočju in ti vsebina, ki jo podajajo, vzbudi zaupanje. Vse tri se sklicujejo na pionirskega Normana Walkerja. Potem pa vzameš v roke knjigo tega pionirja in v njej najdeš recepte z mlečnimi izdelki in kuhano hrano ???!!
    Po moje mora vsak sam z veliko mero poštenosti in predvsem občutljivosti do samega sebe ugotoviti, kaj mu koristi in kaj škoduje.
    Ko napišem “veliko mero poštenosti” mislim predvsem na to, da človek res izbira hrano, ki mu koristi in se povsem otrese tega, da bi se odločal za hrano ki godi njegovim brbončicam.

Leave a Reply

