Presnojedec začetnik v restavraciji!?


Kaj se izcimi iz tega?
Kaj neki…? Težave in to ne majhne.

V soboto sva z ženo šla v bližnjo gostilno, da proslaviva najino obletnico.

Že vnaprej sem vedel, da bo nekoliko neroden položaj, če bom naročil kar bi rad jedel in kar zadnje čase jem. Eno velikansko solato. Naše gostilne so pač takšne, da solate lahko poješ v velikih količinah pa ne bo več kot 5 ali 6 evrov. Oštir bo grdo gledal, če bova sedela dve ali tri ure in naročila solato, čaj in deci vina za 10 evrov. In tako sem brskal po meniju, če bi bilo še kaj primernega. Ker nisem našel prav nič res primernega, sem se odločil za “manjše zlo” in naročil vegetarijanski krožnik. To je bila mešanica kuhane (?!) zelenjave, krompirjevih in zdrobovih ocvrtkov, kuhanega riža, zraven pa je bil še kos ocvrtega sira. “No dobro”, sem rekel,  “jaz bom zelenjavo, ti pa ostalo”. In sem pojedel kuhano zelenjavo, zraven pa največjo mešano solato, ki so jo imeli in kot sem jo upal naložiti, da ne bi grdo izgledalo. Zraven sem pil čaj z limono.
Že do te točke je bilo kar nekaj kršitev moje diete. Namiksal sem vse polno različnih vrst hrane, koruza v solati je bila verjetno kuhana, rdeča pesa je bila zagotovo kuhana, rdeča pesa je bila zelo močno okisana, zelenjava z vegetarijanskega krožnika je bila kuhana, poleg tega sem poskušal tudi ocvrtke, čaj ki sem ga pil je bil kuhan, dodal sem mu tudi med. Za povrh pa me je proti koncu obeda zagrabil vonj ocvrtega sira in sem pojedel še polovico tega in dodal nekaj požirkov vina. Za piko na i pa se je vsega skupaj nabralo zelo veliko in krepko sem se prenajedel.

Posledice? Ja, začelo se je že zelo kmalu. Krči in zvijanje v prebavi. Natančno tako kot v svojem videu opisuje Victoria Boudenko. Kasneje napenjanje. Ponoči sicer ni bilo hujših dogajanj, naslednji dan pa sem imel grozovit apetit po vseh vrstah hrane, ki je zadnje čase ne jem več. V nedeljo sem tako med drugim pojedel celo goro oreškov, med kar po žlicah in riževe vaflje z vitarine namazom in medom. Nedeljska noč je bila napol podrta težko prebavo. Očitno povsem drži, da se prebavni proces pri presnojedcih temeljito spremeni. Očitno postanejo presnojedci zelo občutljivi na nenaravno (kuhano) hrano, koncentrirano in predvsem zelo raznovrstno namešano hrano v enem obroku.

Po tej izkušnji sem še bolj odločen, da bom nadaljeval s presno hrano. Ko človek zagreši kak takšen eksperiment in se potem vrne nazaj na boljšo hrano, je toliko lažje opaziti in občutiti razliko. In bolj trdno je odločen, da ne da “boljšega” za “slabše”, četudi je “slabše” okusnejše. “Boljše” (vsaj meni) da več življenja.

No bila pa je tudi dobra stran tega večera. Cela večerja je stala samo dobrih 20 evrov.

Leave a Reply

