Presni dnevni meni – fizično aktiven dan


Tole je jedel presnojedec začetnik na dan, ko je (sem) močno fizično delal.

6:00 Zajtrk:
2 pomaranči, 1 avokado

9:00 Malica 1:
3 banane

12:00 Malica 2:
6 paradižnikov, 1–2 čajni žlički kokosovega olja

13:30 Kosilo:
Velika porcija radiča, manjša porcija ribanega korenja, 4–5 čajnih žličk kokosovega olja

16:30 Malica:
3 banane

18:00 Večerja:
1 jabolko, 1/4 manga, 2 banani

P.S.:
– Zadnje mesece sem precej shujšal in nimam kdovekakšnih maščobnih ali drugih rezerv.
– Naštete kombinacije različne hrane (npr. pomaranče z avokadom ali jabolka z mangom in bananani) mi ta dan niso povzročile prav nobenih prebavnih nevšečnosti. Počutil sem se odlično.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: