Presni dnevni meni – fizično aktiven dan


Tole je jedel presnojedec začetnik na dan, ko je (sem) močno fizično delal.

6:00 Zajtrk:
2 pomaranči, 1 avokado

9:00 Malica 1:
3 banane

12:00 Malica 2:
6 paradižnikov, 1–2 čajni žlički kokosovega olja

13:30 Kosilo:
Velika porcija radiča, manjša porcija ribanega korenja, 4–5 čajnih žličk kokosovega olja

16:30 Malica:
3 banane

18:00 Večerja:
1 jabolko, 1/4 manga, 2 banani

P.S.:
– Zadnje mesece sem precej shujšal in nimam kdovekakšnih maščobnih ali drugih rezerv.
– Naštete kombinacije različne hrane (npr. pomaranče z avokadom ali jabolka z mangom in bananani) mi ta dan niso povzročile prav nobenih prebavnih nevšečnosti. Počutil sem se odlično.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: