Pridobivanje telesne teže


Victoria Bidwell iz Kalifornije je tehtala več kot 90kg, svoje izkušnje s hujšanjem je opisala v 26 lekcijah z naslovom: Natural Weight Loss Newsletters – Bilteni o naravnem hujšanju.
Nekateri, ki se hranijo samo s presno surovo hrano, se morajo bojevati s premajhno telesno težo, zato je navedla 6 točk, ki zagotovijo povečanje telesne teže.

  1. Posti se tri dni, najbolje pod nadzorom izkušenega človeka. S tem si boš izboljšal prebavo in asimiliranje hrane.
  2. Opravi prehod k idealni hrani:
      • izogibaj se kakršnikoli kuhani hrani (to bi bilo seveda idealno)
      • pojej toliko svežega sadja, kolikor je le mogoče, še zlasti sladkega sadja.
      • prednost dajaj posušenemu suhemu sadju (ne žveplanemu in po možnosti pred uživanjem namočenemu).
      • jej zelenjavo, ki vsebuje veliko škroba, in ki jo lahko ješ presno: svežo koruzo, rdečo peso, korenje, kolerabo, sladek krompir, kaljeno lečo in fižol.
      • pojej več orehov in semen, približno 200-250 g, odvisno od telesne aktivnosti in velikosti.
      • pojej več avokadov.
      • k zelenjavnim jedem dodaj avokado in omako iz orehovega masla.
      • pojej še en dodaten obrok sadja na dan, kadar ti prija.
      • če imaš zaradi tega prebavne motnje, popij vsak dan 4-6 velikih kozarcev (približno 300 ccm) sokov (vselej sveže stisnjenih), ki jih počasi zaužij pomešane s slino. Ali pa zmešaj sveže sadje kot pasiran obrok namesto celega sadja.
  3. Če imaš kljub temu težave pri povečevanju telesne teže, potem ko si se cel mesec ravnal po zgoraj opisanem načinu, potem prenehaj jesti zelenjavo, namesto tega jej po receptu sadje – orehi – solate:
      • zajtrk – kisli sadeži z orehi in listnato solato.
      • kosilo – sadni obrok z listnato zelenjavo (po želji orehi)
      • večerja – sladki sadeži z zeleno solato.
      • ekstra obrok: dodatni sadni obrok kadarkoli v teku dneva.
      • vključi tudi avokado, če gre lepo v kombinacijo.
  4. Opravljaj telesne vaje, da si z njimi povečaš telesno težo.
      • iztezne vaje, če ti to dovoljuje zdravje, vsaj 20 – 30 minut na dan.
      • dviganje uteži (odvisno od zdravstvenega stanja) 30 – 60 minut vsak drugi dan. Če si slaboten ali bolan in ne moreš vzdržati 30 minut, začni z 10 ali 20 minutami. Treniraj trikrat na teden in nato en dan na teden počivaj. Takšno dviganje uteži mora vključevati:
      • 5 minut razteznih vaj in ritmičnih vaj za ogrevanje
      • dviganje uteži
      • 5 minut ohlajanja z drugimi razteznimi vajami.
      • Knjig o dviganju uteži je na tržišču zadosti. Pod nazorom strokovnjaka gre izvajanje vaj še bolje. Tiste dni, ko ne vadiš, pojdi na sprehod. Med sprehodom ne opravljaj nobenih aerobičnih vaj! Ob zgoraj navedenem dietičnem programu je dviganje uteži za tvorbo mišic najboljši ukrep za povečanje telesne teže.
  5. Delaj vse tisto, kar povečuje energijo in se izogibaj nepotrebnim izgubam, na primer stresu. Poskrbi za zadosten spanec in vmesni počitek. Redno se sonči!

Vir: Helmut Wandemaker – Hočeš biti zdrav? Proč s kuhinjskim loncem!

2 Responses to “Pridobivanje telesne teže”

  1. sashasi Says:

    Hvala za blog, ki ga urejaš in zadeve, k jih objavljaš. Sam bi rad počasi naredil nekaj v tej smeri in vse tole tukaj je naravnost čudovito! Ne izgubit volje! Hvala še enkrat!🙂

  2. Antony Nowak Says:

    Ne bom, ne se bat. Počasi malo po malo…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: