Čiščenje jeter 2


Te dni sem drugič letos delal čiščenje jeter.
Tokrat ni bilo tako dramatično kot prvič, spet pa dokaj učinkovito.

Spet sem imel malo težav spraviti po grlu grenko sol. Tudi obilica olja mi je skoraj obrnila želodec… Ponoči sem se zbudil in mi je bilo malo slabo. No, nekako je le šlo in zjutraj se je izločilo cca. dvajset za grah velikih kroglic. Da večino zelenkastih kroglic je bilo tokrat manjših – grahove velikosti. In manj jih je bilo kot prvič. O tisočih majhnih kroglicah ni bilo ne duha ne sluha.
Po tistem kar piše po knjigah, naj bi se torej pri meni pri prvem in drugem čiščenju izločili samo večji skupki iz kanalov. Majhni iz notranjosti jeter pa so se zgolj premaknili naprej proti izhodu. Upam, da je tako.

Tudi tokrat sem namesto 50g grenke soli uporabil le 30g. V navodilih sicer piše, da je to dovolj za prvič, drugič in naslednjikrat pa naj bi uporabil 50g. Od prvikrat mi jo je ostalo le 30g in pri drugem čiščenju sem pač porabil, kar sem imel. Imel sem občutek, da čiščenje ni bilo tako temeljito.
Razlika od prvič je bila tudi ta, da si prvi dan čiščenja nisem vzel časa samo za čiščenje. Dopoldne sem bil v službi, popoldne še naokoli po svetu in šele v petek zvečer, ko sem prišel domov sem bil s celo glavo pri tem projektu. Takrat sem le še popol olje in šel spat.

Tudi tokrat sem, kot prvič, opazil najmanj eno glisto na toaletnem papirju.
Zadevo bom še ponovil.

Leave a Reply

