Splošna pravila zdravega prehranjevanja


Živil ne cvrite in za kuhanje ne uporabljajte že pregretih olj.
Cvrenje zmanjša prehransko vrednost živil, uniči za uravnavanje maščob potrebni lecitin in naredi hrano težje prebavljivo. Zaradi visoke temperature, pri kateri živila cvremo v olju, se nevarno spremeni kemijska sestava živila. To je lahko eden od pomembnih vzrokov za nastanek presežnega holesterola, arterijskih oblog in koronarne srčne bolezni.

Ne jejte, dokler ne začutite resnične potrebe po hrani.
Pogosto jemo preprosto zato, ker nas ura opozarja, da je čas za obrok, in ne, ker bi bili lačni. Odpravite to nezdravo navado. Če želite poskrbeti za optimalno presnovo, jejte le, kadar ste lačni.

Ne pojejte več, kot je potrebno. Čezmerno uživanje hrane škoduje zdravju.

Hrano dobro prežvečite – skoraj do tekočine. Prežvečena hrana se laže presnavlja. Iz de­narja, ki ste ga porabili za hrano, boste iztržili več.

Izpustite obrok, kadar vas kaj boli, ste čustveno vznemirjeni, bolni, niste lačni, vas zebe ali pa vam je prevroče. Vsako od teh stanj nas opozarja, da telo potrebuje počitek, toploto, mir ali vse kaj drugega kot hrano. Zaradi te bi namreč po zaužitju zastali energija in kri v prebavilih. V takšnih primerih telo pogosto potrebuje samo počitek.
Za prebavo hrane sta potrebna energija in sodelovanje številnih organov, iz hrane pridobljena energija- pa se bo sprostila šele čez nekaj ur.

Vir: Dr. Bernard Jensen – Zdravo življenje s sokovi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: