Čiščenje jeter 1.2


Pravkar je za mano zadnje dejanje postopka: Popil sem zadnja dva decilitra raztopine grenke soli.

In?
Grenka sol mi je odvratna. Zadnji kozarec sem komaj spravil dol. Naredil sem raztopino za začetnike – namesto 50 g grenke soli v 0,8 L vode sem dal cca 30 g. Pa še to je bilo odvratno.
Nasprotno pa nisem imel nobenih težav z 1,2 dcl olivnega olja in 1,2 dcl limoninega soka. Ko popiješ olje, je limonin sok ki sledi, pravi blagor.

Delal sem po navodilih od tukaj.
Moj postopek pa je bil sledeč:

  • čiščenje sem začel v petek zjutraj
  • za zajtrk v petek sem pojedel dva paradižnika in dve jabolki
  • v petek do 14:00 sem pojedel še kakšne tri ali štiri jabolka – enega po enega čez dopoldne
  • v petek zjutraj sem popol še malo zeliščnega čaja, potem samo še vodo
  • v petek po 14:00 nisem več jedel
  • ob 17:00 sem pripravil 0,8 L raztopine z 60 g grenke soli
  • popil sem prva 2 dcl
  • ob 19:00 sem popil druga 2 dcl
  • WC
  • ob 22:00 sem popil 1,2 dcl olivnega olja in poplaknil z 1,2 dcl limoninega soka
  • šel sem spat in se zbudil ob 5:30. Pred spanjem in ko sem se zbudil, sem občutil malo slabosti.
  • ob 6:30 v soboto sem popil naslednja 2 dcl raztopine grenke soli
  • ob 8:15 sem popil še zadnja 2 dcl raztopine grenke soli
  • čez nekaj minut sem šel na WC in doživel šok…

Prihranil bi vam podrobnosti, ampak dejstvo je, da je bilo vsaj kakšnih 20 kroglic večjih kot grah in da je največja imela vsaj kakšen cm v premeru. Ni jih bilo na stotine, te ki so bile, pa so bile velike.

Zadevo bom ponovil čez kakšna dva, tri tedne. Očitno sem precej zapacan.

Že vsaj pred kakšnim mesecem sem začel opažati, da se mi pojavljajo mozolji, kar naprej sem imel občutek srbenja po koži, najbolj pa sem opazil jutranji zadah, ki je bil tako močan, da sem ga zavohal tudi sam.
No, zdaj vem, od kje…

One Response to “Čiščenje jeter 1.2”

  1. urša Says:

    Pozdravljeni,

    eno vprašanje glede mozoljev bi imela za vas, ker tega nikjer ne zasledim.
    Tudi sama sem pred dvema mesecema začela s presno prehrano in po dobrem mesecu sem opazila veliko drobnih mozoljev po obrazu in dekolteju. Zanima me, če je to lahko posledica čiščenja telesa in kako lahko pri tem pomagam, oz. ukrepam, ker stvar ni ravno prijetna.

    Hvala za odgovor in za vse spodbudne besede na vašem blogu,

    Urša

Leave a Reply

