Čiščenje jeter 1.1


Tako, danes je ta dan.

V podjetju so se odločili, da morajo ustvariti vtis recesije in so nam vsem ukazali, da imamo danes dopust.
Torej je ta vikend idealen za čiščenje jeter, ki ga sicer načrtujem že skoraj cel mesec. Enkrat so bili prazniki, drugič smo bili od doma, tretjič sem moral opraviti nujno delo… No ta vikend ni nič in zato gremo.

Cel dan se že napol postim. Zjutraj sem pojedel dva paradižnika in dve jabolki. Dopoldne še nekaj jabolk, po 14:00 pa samo še mlačno vodo.
Silno sem ponosen, da s krepko odtegnitvijo hrane sploh nimam težav.
Je pa res, da sem malo siten.

Zdajle bo na vrsti prvo dejanje: 2 dcl raztopine grenke soli.

One Response to “Čiščenje jeter 1.1”

  1. En mesec po “omilitvi diete”… « Življenja letom… Says:

    […] Opravil sem čiščenje jeter. Zdaj čakam še en teden do drugega čiščenja. […]

Leave a Reply

