Stanje en mesec po bioresonanci in prekinitvi stroge diete


Stanje je …
… nedefinirano, lebdeče. Sicer pa še kar v redu.

Strogo dieto sem prekinil. In zdaj je drugače, kot je bilo. Kadar pojem kaj sladkega, kot npr. potico ali kak piškot ali slaščico, ni tako burna reakcija kot je bila prej. Takojšnje reakcije sploh ni. Spomnim se kozarca soka in naslednjih dveh dni, ko sem imel meglo v glavi. Tega ni več. Ne vem, kaj je bilo prej in ne vem, česa zdaj ni več, vendar spremeba je. Zato zdaj jem skoraj vse. Izogibam se samo sladkorju in beli moki (tudi kot sestavinama v drugi hrani), soji in mleku ter izdelkom iz njiju.

Vmes sem se posvetoval tudi z nekim homeopatom, ki je dal podobno nedoločljive oz. neoprijemljive nastvete kot bioresonanca. To razumem, da je moje stanje nekaj obsežnejšega, globljega kar medicina (taka ali drugačna) še ne zna definirati kot nek -izem ali -itis in se usmerjeno osredotočiti. Jaz sam vidim, da je prehrana odločilnega pomena za moje stanje, omenjeni strokovnjaki pa so vsi iskali v drugih smereh.

V tem mesecu sem preizkušal tudi teoretično domnevo, da je za slabo počutje kriva le zakisanost oz. zastrupljenost organizma. Na te eksperimete me je navedla bioresonanca. Tam je bilo ugotovljeno, da sem zelo toksičen. Začel sem s prečiščevalnimi čaji, več zelenjave in sadja. Cele obroke (zajtrke) sem sestavil iz sadja in zelenjave, kolikor pač pozimi lahko.

Nadalje sem bral nekaj člankov dr. Stanleya Bassa, ki so mi bili zelo zanimivi in so prinesli precej novosti. Najprej to, da je zelo važen vrstni red v katerem jemo različne vrste hrane. Na kratko velja, da prej jemo hrano z več vode in kasneje bolj koncentrirano. Preizkusil sem in mislim, da to zelo drži. Ko sem jedel po tem redu, sem imel veliko energije – kot najboljše tedne med dieto.
Nadalje dr. Bass razloži nekaj splošnih načel zdrave prehrane (in tudi tukaj), ki po mojem (in ženinem) preizkušanju kar držijo. Sem sodijo npr.

  • več manjših obrokov, ki so čimbolj homogeni (čimmanj sestavljeni iz različnih vrst hrane)
  • prežvečiti skoraj do tekočega
  • ne piti pol ure pred in eno uro po obroku
  • jej s prisotnostjo in pozornostjo
  • nikoli ne jej čisto do sitega
  • jej resnično hrano, ne industrijskih pripravkov. Jej hrano, ki je čimbližja svoji naravni obliki.

Poleg tega se še kar držim navodil o ločevanju različnih vrst hrane – to že dolgo (vsaj kakšno leto ali dve). Ločevanje se mi je pokazalo kot dobro.

Če torej seštejem vse, kar trenutno počnem, bi lahko rekel:

  • ločevanje različnih vrst hrane
  • zaporedno uživanje različno koncentrirane hrane
  • pozornost na čisščenje organizma (več zelenjave, sadja)
  • branje in učenje o mojem stanju

Mislim, da bom v prihodnje poiskal kakega prehranskega strokovnjaka, mogoče higienista, za nasvet…

Leave a Reply

