Predpraznično olajšanje


Odkar sem bil na bioresonanci (in tam izvedel,da ni več nujno potrebno, da se strogo držim diete kot doslej) uvajam nazaj hrano, ki sem jo jedel včasih.

Najprej sem poizkusil s kruhom, ki sem ga tudi najbolj pogrešal. Našim domačim kruhom, ki ga pečemo sproti v avtomatu za kruh. Tudi moko si zmeljemo sami na kuhinjskem mlinu.
To je bil nekoliko evforičen eksperiment, ki se je zgodil nekako tako, kot bi na rečnem jezu dokaj hitro odstranil jez. V treh dneh sem pojedel osem konkretnih kosov kruha (ki veljajo za kakšnih 20 kosov kruha iz trgovine) z različnimi namazi. Učinek ni prišel takoj in očitno, temveč počasi in subtilno. In ni bil dober. Spet se je pojavil nekakšna obteženost, neiniciativnost. Tudi zasluzenost in hemoroidi so se spet pojavili. Poleg tega sem v tem obdobju od novitet jedel tudi precej jabolk, zato opažanja niso najbolj kredibilna – težko bi za stanje obtožil ravno kruh. Kljub temu sem zaključil, da kruh ni povsem OK in da bom s pšeničnim kruhom še malo počakal in ga še dodatno preizkusil.
Namenil pa sem narediti prej še en poizkus s pirinim kruhom.

Jem pa druge OH in zaenkrat brez posledic. Ovsene kosmiče, včeraj belo polento in podobno.
Poleg tega poskušam jesti dovolj (ne preveč) sadja (kivi, grenivke, pomaranče in jabolka), da se prečistim.

Pijem tudi prečiščevalni čaj, ki očitno in dobro deluje. Pred dvema – tremi tedni sem zjutraj opažal pri sebi povečan zadah. Po kakem tednu pitja prečiščevalnega čaja, tega ni več.

Včeraj sem prvikrat od začetka avgusta jedel sladko. Zvečer sem na riževe vaflje mazal avokado in po vrhu med. “Kar bo, pa bo”, sem si rekel in poskusil. In ni bilo nič. Doslej… Zato sem danes zjutraj zadevo ponovil. No, bomo videli.

Na internetu sem prebiral o miazmah in sklenil, da o vsem skupaj vprašam še neko prijateljico, ki se ukvarja s homeopatijo. Kar sem prebral, mi deluje še kar stvarno in realno. Samega sebe (in tudi mojega očeta) še kar najdem med opisi ljudi, ki imajo tuberkulinsko miazmo.

Tags: ,

2 Responses to “Predpraznično olajšanje”

  1. neni Says:

    Možno dobit več informacij o prečiščevalnem čaju?
    Delam malo v tej smeri…sem že 2x imela čiščenja jeter (z veseljem ugotovila, da nisem bila ‘zapacana’).

    Ker sem končno prišla do interneta, lahko šele sedaj zaželim lepe praznike, prehod v novo leto pa preživite z najdražjimi (in dobro hrano)🙂

  2. Antony Nowak Says:

    Hvala za lepe želje.

    Seveda.
    Že nekaj dni pred bioresonanco sem ugotavljal, da moram bit precej zapacan. Grozen jutranji zadah, mozolji in celo srbeča koža. Zato sem takoj po bioresonanci, kjer sem izvedel, da stroga dieta ni več potrebna in dobil potrditev, da sem zelo zastrupljen, začel piti prečiščevalni čaj. To je bil en čaj, ki ga je pred leti pila moja žena. Čaj so naredili v http://www.kozelj.net/ in je eden od mnogih čajev, ki spodbujajo delovanje ledvic in izločanje vode iz organizma.

    Mimogrede še tole za ženske. Ta prečiščevalni čaj ima tudi stranski efekt. Če pribl. en teden pijete ta čaj, se bo po nekaj dnevih pojavila menstruacija, četudi še ni čas zanjo. Pred leti smo se odpravljali na morje ravno v času, ko naj bi po predvidevanjih žena “dobila obisk”. Od prijateljice je izvedela za ta čaj in ga poskusila. In je delovalo…

    No, ko je tega čaja zmanjkalo, nisem dobil menstruacije 🙂 🙂
    Šel sem v prvo lekarno in povprašal po prečiščevalnem čaju in dobil enega, ki ni tak kot Koželjev. Nima brinovih jagod in je precej manj grenak. Vendar vseeno deluje – vsaj mislim da.

Leave a Reply

