Bioresonanca – kaj mi sploh je?


Torej, bil sem na bioresonanci.

In?

Pravijo, da Candida Albicans ni moj problem. Da pa imam nekaj drugih težav.
Najprej je problem tuberkulinska miazma. Ta naj bi bila izvor ali temelj mojih težav. Zaradi miazme imam probleme na sluznicah – predvsem v črevesju. Iz miazme izhajata alergija na mlečne izdelke in alergija na pelode.
Glavne obremenitve mojega organizma naj bi torej bile poleg tuberkulinske miazme še geopatija (postelja na napačnem mestu), intenzivna zastrupitev organizma – prisotnost žvepla (čemur se niti ne čudim po štirih mesecih orto diete) in pa glivična infekcija, ki je ne povzroča Candida Albicans temveč glivica Geotrichum. Plus še nekaj drugih sekundarnih obremenitev.

Nasvet je bil: omiliti dieto, popolnoma se izogibati mleku in mlečnim izdelkom, poskrbeti za čiščenje telesa, izogibati se sladkorju in beli moki, opraviti pregled položaja postelje in piti probiotike.
Ne vse hkrati in naenkrat, ampak postopoma, po korakih. In še nekaj bioresonančnih terapij. Ne vem točno koliko.

Pod omilitvijo diete razumem uživanje več OH in manj maščob ter koncentriranih beljakovin. Na ta način bom – upam – zmanjšal zastrupitev organizma.
Mleko in mlečne izdelke sem črtal že pred nekaj tedni, ker so delovali dokaj slabo. Pregled je le potrdil moje opažanje.
Potrebnost čiščenja sem pretekla dva, tri tedne že zaznal tudi sam in sem že pil čistilni čaj ter si zastavil lastni načrt čiščenja organizma. Tudi tukaj je pregled potrdil moja opažanja.
Sladkor in bela moka očitno ostajata še naprej na črni listi.
In probiotiki bodo še naprej na mojem jedilniku.

Nekoliko skrivnostno mi je, zakaj se mi je ob prehodu na dieto počutje tako dramatično izboljšalo. Je bila takrat glivična infekcija bolj resna in sem jo z Grenifitom in probiotiki doslej že “ugnal”? Ko sem začel z dieto nisem odrezal tudi mlečnih izdelkov, torej bi izboljšanje ne smelo biti tako dramatično. Hm, ne vem…

Kaj naprej?
Najprej mi je zelo odleglo, ko sem izvedel, da lahko preidem nazaj na bolj normalno hrano. Potem, po dnevu, dveh mi je odleglo še bolj. Sit sem že tega tuhtanja, kaj bom jedel in neprestanega stradanja po malem. Zares sit.

Terapevtka je rekla, da naj poskusim tudi s kruhom, da ne bi smel biti problem po tistem kar je videla in izmerila. No, tako daleč se še nisem skorajžil. Povečal pa sem že delež jabolk v prehrani. Včeraj in danes sem jedel že tudi več prosa. In zaenkrat je vse v najlepšem redu.
Včeraj npr. sem bil poln energije in delovnega elana. S prečiščeno glavo in jasno mislijo.

Kako je torej z bioresonanco?
Mislim, da je še prezgodaj za takšne sodbe. Zdaj bi zelo težko rekel, ali so tiste ampule in nihalo en sam larifari ali pa gre za učinkovito metodo. Neka prijateljica, zdravnica, mi je pripovedovala, da ji je bioresonanca odločilno pomagala do ozdravitve kandide. Tudi pri alergijah je menda bioresonanca učinkovita.
Jaz bom počakal, da gredo terapje do konca. Odločen sem opraviti terapije z bioresonanco in vse ostalo, kar bo priporočeno. Še posebej sem odločen slediti navodilom terapevtke, ker pravi, da lahko z bioresonanco zdravi tudi prostatitis. Če bodo terapije imele učinek, ne morejo biti slabe. Če učinka ne bo, bom poskrbel, da le-ta ne bo izostal zaradi moje nedoslednosti ali malomarnosti.

11 Responses to “Bioresonanca – kaj mi sploh je?”

  1. Dolores Says:

    ja hudica po komu se bom pa jaz sedaj zgledovala kaj lahko in kaj ne smem jest? zdej si mi cisto zbil moralo, mogoce pa kandida res ne obstaja? bom videt mogla it se sama na kaksno drugo bioresonanco (saj ta ni nic pokazala) da vidim v cem je potem moj problem…, ker se vedno ko se kaj prekrsim me potem tepe. vem pa da full pogresam sadja in sadne sokove, drugo se nekako gre

  2. Antony Nowak Says:

    Ojej, no.
    Punca, glavo gor.

    Jaz zadnje dni preizkušam, če je res, kar je rekla terapevtka in zaenkrat drži. Začel sem jesti doma pečen polnovreden kruh iz doma mlete pšenice. Najprej po en kos na dan in potem počasi več. Včeraj sem pojedel celo dva koščka črnega trgovinskega. In nič. Vse je OK. Poleg tega jem vse več jabolk, grenivk in kivija. Tudi vse OK. Kar je SUPER. Po nekaj mesecih spet lahko JEEEMMMM.
    V nedeljo pa sem pojedel nekaj kar me je za dan in pol vrglo po tleh. In še ne vem točno kaj je bilo. Mogoče pražen krompir ali pa juha iz BIO zelenjavne kocke z domačimi vlivanci. Ne vem…

    Glede kandide:
    Nihče ni rekel, da jo nisem imel. BRT tega ni mogla potrditi. Potrjeno je le (kolikor to lahko stori bioresonanca), da je zdaj nimam. Srčno upam, da je res samo kakšna kombinacija alergij. Da bom ugotovil čudežni ključek prepovedanih sestavin in potem srečno in zadovoljno živel do konca svojih dni.

  3. neni Says:

    No, vsaj veš pri čem si..in je kar lažje, ne?
    Jst mislim, da je potrebno si eno vizijo nardit oz. eno pot izbrat in pol po njej šibat…
    Po eni strani se strinjam z Dolores, da bi šla še kam drugam, po drugi strani, pa beganje sem in tja in več različnih mnenj…ti še bolj zmeša glavo in telo-tk da dobro premisli kaj nardit.
    Včaih se ti zdi vse skupaj grozno težko, drugič si rečeš, če je sam hrana na kar moreš bit pozoren, da boš zdrav, pa tudi ni težko.
    Jst se sicer ne tak striktno držim kot vidva….oz. se ne striktno držim na podričju mesa in OH, kot vidva. Še vedno za kosilo jem krompir, repo in meso recimo, samo pač pri pireju mleko zamenjam z vodo v kateri se je kuhal ali sojinim mlekom, repo zgostim s pirino moko, zraven pa košček piščančjega mesa. Jst sam tistega ne jem, kar mi je rekla zdravnica na bioresonanci. Tudi sadje jem-ne pretiravam, vendar ga jem (jem kivije, pomaranče, grenivke….tudi košček ananasa sem v ponedeljek pojedla) edino malo gledam, da ne jem sadja takoj po jedi oz. tik pred. Itak je pa od posameznika odvisno kaj mu paše in kaj ne. Enemu neki odgovarja, drugemu ne-lahko si pomagamo z idejami, ki pa ne odgovarjajo vsakomur…probaš pa vidiš. Pa najbrž tudi celotna kombinacija vsega-z eno stvarjo enkrat so težave,drugič ne – pa če preveč študiraš, logika včasih odpove🙂
    Sej pravim na podlagi nekih rezultataov(mi smo jih pač z bioresonanco dobili) si ustvariš neko pot po kateri šibaš. Meni trenutno to odgovarja. Sicer tudi jst nisem za 100% boljša….sem pa za 75%, kar se mi zdi zelo zadovoljivo.
    Držim pesti za vse tri…in vse ostale, ki se spopadajo s težavami modernega časa🙂

    Pa lep pozdrav

  4. suzy Says:

    V preteklih tednih sem kar precej prebrala o kandidi, tako v knjigah, prispevkih, na forumih…. Glede na opisane težave, ki jih povzroča omenjena “gospa”, se je najverjetneje razbohotila tudi pri meni, še bolj pa pri mojemu možu. Nekje, vendar ne brez glavo, bi želela začeti odvijati klopčič. Spoštovani Antony Nowak, vaše dopisovanje, opisovanje mi je najbližje. Mislim, da sem prebrala skoraj vse kar ste napisali, pa vendar nisem zasledila, pri kom ste se odločili za bioresonanco. Ponudbe je kar veliko, zato bi bila res hvaležna, če mi lahko ta podatek zaupate. Ker imam premalo znanja, bi se želela posvetovati s strokovnjakom, preden začnem eksperimentirati. Morda bi bil rezultat, zaradi neznanja bistveno manjši, kot bi sicer lahko bil.
    hvala in imejte se lepo

  5. Antony Nowak Says:

    Res me veseli, da komu koristi tale blog, čeprav je laiško pisanje…

    Jaz sem bil na bioresonanci pri ge. Tini Cvek na Lavrici v Ljubljani.
    Pri njej se lahko nadejate nasveta glede bioresonance, kajti s tem se namreč tudi ukvarja.

  6. suzy Says:

    Hvala lepa za hiter odgovor. Se oglasim in sporočim moje izkušnje. Zaenkrat pa res iskrena hvala.

  7. pg Says:

    Zivjo, si bos to miazmo zdravil? Oz si jo ze, ker je preteklo toliko časa? Kako pa je počutje, prehrana? Še vedno upoštevaš prehrano po krvnih skupinah?

    Hvala
    LP Peter

  8. AntonyNowak Says:

    Pozdravljen,

    Krepki dve leti je že odkar sem napisal tale članek in potem nanj kar malo pozabil.
    Odtlej sem preizkusil še kar nekaj prehranskih režimov: presna hrana, ločevanje beljakovinske, OH in maščobne hrane, hrana glede na krvno skupino in vsebolj jasno se je kazalo, kaj je moj pravi problem: Sladkor v kakršnikoli obliki in izgleda da tudi rafinirana hrana z visokim GI.
    Bil sem na alergološkem pregledu, ki je pokazal da nisem alergičen na nič razen na seneni pelod. Na tej in tudi drugih točkah se alergološki pregled in bioresonanca potrjujeta, zato resno razmišljam, da bi izsledke bioresonance vzel resneje kot takrat in izpeljal še sotala priporočila, ki jih je dala BRT.

    Miazm torej še nisem obdeloval in mogoče jih še bom, ko bom dobil dokončne izvide uradne medicine. Bom videl potem.
    Prehrano po krvnih skupinah še vedno upoštevam, ker sem dejansko in zelo resnično videl, da mi odgovarja. Zame to v grobem pomeni malo kruha, skoraj nič mleka in več mesa in veliko zelenjave. Ob taki hrani in če se še varujem sladkega kar cvetim.

  9. Georges Says:

    Zanimiv blog, bom spremljal.

  10. Svet Says:

    bioresonančna terapija ima svojo efektivnost ,o tem ni dvoma… za alergije predvsen

  11. Antony Nowak Says:

    Ja mogoče. Jaz nisem imel težave z alergijo in mi je ista seansa bolj delovala kot čira čara.
    Pri meni je zdaj potrjeno, da gre za hormonski odziv na užito hrano.
    Bilo bi pa pošteno od ge. T.C. da bi mi takrat povedala: Če so težave na tem področju, si lahko obetate učinek, če niso, je škoda 50 EUR. Pa tega ni naredila, ker ji je 50 EUR preveč dišalo…
    Zato mi je ostal občutek, da je to bolj čaranje in lupljenje ljudi, ki so v stiski. Je pa res, da lahko sodim samo na svojem primeru.

Leave a Reply

