Stanje


Čiščenje jeter ta vikend odpade.
Včeraj sem šel gledat, kaj bi lahko jedel te dni in ostal skoraj brez idej. Če čistim jetra, maščobe ne smem. OH že tako ali tako ne jem in ostanejo samo čiste beljakovine… :-(  Konec koncev to pomeni en dan čistega stradanja. Po štirih mesecih “lačne” diete se mi pa res ne da. Malo sem v dvomih, da bi življenje lahko teklo normalno (služba, delo, opravki…) če bi se en cel dan postil. Rezerve preprosto ni.

Poleg tega grem v ponedeljek na bioresonanco. Zato bom raje počakal na rezultate in napotke, ki jih bom dobil tam.
Danes bom nehal z jemanjem vseh dodatkov, probiotikov in podobnega. Da grem v ponedeljek na meritev čimbolj “natur”.

Danes se mi je potrdila še ena domneva: Soja zame ni OK. Zjutraj sem pojedel tri riževe vaflje z sojinim namazom Kalček in vse dopoldne sem bil bolj čuden kot pretekle dni, ko že kak teden tega nisem jedel. Še kar očitno je. Očitno bo treba nehat še s sojo. Samo to še ne vem, če je tudi tofu na črni listi ali samo sojino mleko in sojini namazi. Tofuja sem namreč precej pojedel pretekle tedne on nisem opazil slabih učinkov.

One Response to “Stanje”

  1. neni Says:

    Hej….opravila s čiščenjem jeter🙂

    Ni bilo hudega…dva dni sem pač bolj dietne juhice jedla in to je blo to. Tista grenka sol je meni res ogabna, samo olje z grenivko pa skor ne🙂
    Bila sem presenečena nad majhnim številom zelenih kroglic, zato sem se odločila, da čez 2 ali 3 tedne zopet ponovim postopek, če se je slučajno res sčistilo le obrobje. Če je pa to to, kar je bilo prejšnji teden…bom pa zelo zadovoljna, da sem bila tako malo ”zapacana”.

Leave a Reply

