Tartex paštete


Imam še enega novinca na mojem krožniku.
Pretekle dni sem poizkusil dve vrsti Tartex bio paštet, ki so narejene na bazi droži.
Zaenkrat mi ne delajo težav, zato jih jem v zmernih količinah.
Poskusil sem že Shiitaki Asia in bio zeliščno zelenjavno pašteto. Obe sta t.i. vegetarijanski pašteti.

Tags: ,

5 Responses to “Tartex paštete”

  1. neni Says:

    Mam eno težavo s komentiranjem: Ko odprem tvojo stran piše pod Savno in Avokadom, da ni komentarjev(čeprav sem jih napisala), potem ko pa odprem posamezni članek, se pojavi moj komentar vendar piše: ”No responses to Savna oz. Avokado”, spodi pa ”Your comment is awaiting moderation”. Zdej pa ne vem kaj to pomeni, a vi vidite moje komentarje ali ne. A moreš ti prej dovolit, da se komentar objavi oz. ne vem kaj🙂

    Samo prosim za en odgovor na ta mail,da vidim, če me sploh lahko berete (ne ne pišem tja v tri dni).

    LP

  2. neni Says:

    Aha…zdej me je pa zabeležilo🙂

    Ja..te namaze tudi jaz jem Tartex in Alnatura, eni so primerni drugi ne…pač klasika-vzameš si čas in prebiraš sestavine eno za drugo… vmes najdeš kakšno ta pravo.

  3. Antony Nowak Says:

    Oprosti Neni.
    Mal me zeza tale WordPress. Ne vem zakaj zahteva moderacijo in teži s tem, če pa nimam vključene. Tudi k meni ni prišlo nobeno opozorilo naj kaj pomoderiram. Res čudno. Bom še malo pobrskal…

  4. neni Says:

    Ah…sej ni panike…sam da zdej deluje🙂

  5. Antony Nowak Says:

    Dane sem ugotovil, kaj je bil verjetno vzrok.
    Na wordpress.com so nadgradili sistem. Administratorski vmesnik je danes čisto drugačen, kot je bil včeraj.

Leave a Reply

