Savna


Pretekli vikend smo bili z družino na primorskem koncu.
V apartmaju, kjer smo spali nas je sicer zeblo kot mačke, ampak čez dan pa smo hodili na kopanje v hotel Svoboda v Strunjanu. Super je pri njih to, da imajo v notranjih bazenih slano vodo. Kot bi si doma pripravil slano kopel – to počnem zadnje čase po enkrat na teden.

Še boljša pa je bila njihova savna. Ker imajo v hotelu celo postrojenje savn, sem se odločil, da enkrat pa le poskusim to reč. Zadnje čase, po štirih mesecih relativno nezdrave diete, namreč opažam da počutje kljub strogi dieti ni več superiorno odlično. V času diete sem kakšne dvakrat ali trikrat imel po kak teden izrazito odličnega počutja, potem pa je prešlo.
Razmišljam, da bi utegnil biti razlog te odsotnosti, kopičenje presnovnih ostankov v telesu. Na to me navaja tudi dejstvo, da me zadnje dva, tri tedne večkrat srbi koža, četudi je umita. Tega prej nisem poznal.

Zato sem se namenil čiščenja na več načinov:

  • slane kopeli
  • prejšnji vikend sem bil v savni. Bilo je super in kadarkoli bo možnost, bom še šel.
  • naslednji vikend bom naredil čiščenje jeter.
  • občasno bom pil čaj za čiščenje organizma, ki spodbuja delovanje izločal.
  • kljub dieti bom uvedel en ali dva zelenjavno-sadna dneva na teden.
  • klub zimi bom poskušal spet jesti več sadja in zelenjave (in manj industrijsko predelanih namazov)

Še malo o naslovni temi-savni.
Kot že rečeno je bilo res super. V savni sem bil cca. tri ure. Naredil sem kake štiri ali pet ciklov: savna, slano prhanje-polivanje in počitek.
Najprej za ogrevanje sem šel v infrardečo, ampak se mi je zdela bolj za blažev žegen. Potem sem šel v finsko in to je bilo res tisto pravo. Počutje po savni je bilo nekako osveženo, lahko, prerojeno.
To je treba večkrat ponoviti.

 

3 Responses to “Savna”

  1. neni Says:

    Sem že mamo dregnila, naj nabavi karte za savno za naslednji obisk doma…hvala za idejo🙂
    Kr pozabim na tole reč…oz. se mi zdijo v Lj kar zasoljene cene. Moj dragi ni preveč nadušen nad tisto vročino…sama pa tudi nimam želje hodit.

    Tudi sama načrtujem za naslednji teden čiščenje jeter-sem mislila, da bom že prej, pa je moj dragi nekje prebral, da je lahko celo smrtno nevarno in ga je zagrabila panika…zato sem idejo za kak teden opustila, da se mal umiri. In bom čiščenje izvedla doma pri starših, kjer ne bo mogel paničarit zraven🙂

    Pozdrav….

  2. Antony Nowak Says:

    JAz sem to že enkrat delal, pa nisem umrl.
    Res pa sem malo pomislil, če utegne biti tokrat kaj drugačno počutje glede na to da že štiri mesece teram to mojo dieto.
    Nenazadnje imam tudi pet kil manj kot pred letom in 5-8 kg manj kot takrat ko sem prvič delal čiščenje jeter.
    Baom kaj poročal kako bo šlo.

  3. Antony Nowak Says:

    Cena na obali je bila za moje pojme zelo sprejemljiva. Za tri ure uporabe savne sem dal 18 EUR. V ceniku sicer piše 20 EUR, ampak jaz sem plačal 18. Ne vem kako, nobenga ne poznam…🙂
    Potem si bil notri 3 ure in v tem času lahko uporabljaš katerokoli od štirih savn: Infrardeča, turška, aroma in finska. Men se je zdel luksus.
    Mogoče v Ljubljani malo manjka konkurence.
    Ko sem gledal cene blizu nas, se lahko vsi samo skrijejo. 13 EUR za 1 uro samo finske savne je astronomsko drago in neprimerljivo z obalo. V eni uri ravno prideš noter in se spraviš ven.

Leave a Reply

