Avokado


Ta teden sem eksperimentiral z avokadom. Nekateri viri, ki jih povzemam na mojem blogu,  ga imajo na seznamu Previdno. Na istem seznamu kot so zimske jedilne buče. Ko sem dva dni jedel buče sem si hitro zadimil možgane. Takoj sem nehal.
Z avokadom pa ni bilo tako. Že dva, tri dni ga jem po smernicah, ki sem si jih določil in ne opažam nobenega poslabšanja simptomov. Glava je bistra, prebavnih težav ni, koncentracija ostra…  skratka čisto v redu, če tudi druge faktorje (npr. količino spanja) držim v običajnih okvirih.
Super, imam novega člana kluba Moj krožnik🙂

Tags:

4 Responses to “Avokado”

  1. emetadindon Says:

    Se opravičujem za bučkasti predlog😦 Lepo je slišati, da se članstvo v klubu povečuje🙂

  2. neni Says:

    Ah joj…sem mi je komentar zbrisal😦

    Napisala sem, da si me prehitel, ker sem ravno hotela povedati, da sem prejšnji teden pridno papcala avokado. Namazan na vaflje ali moj kruhek, malo posoljen+sveži paradižnik…mmmmm🙂

    Sem tudi prebrala,da kostanj razkisuje telo, zato sem si ga prejšnji teden 2x skuhala (ker speči v stanovanju si ga ne morem) in je blo prav dobro.

    Pa lep pričetek tedna…

  3. Antony Nowak Says:

    A kostanj?
    KAj pa ogljikovi hidrati?
    Ni bilo nič posledic?

  4. neni Says:

    Je res, da mam mal drugačno dieto kot vidva z Dolores.Držim se vsega kar sem že povedala, samo full striktno pa nisem omejila ogljikovih hidratov(razen sladkorja in bele moke…pač čisto nič).
    Vse skupi se izboljšuje in mi pomaga…če se pa kdaj probrne v staro težavo, bom pa še to zelo omejila. Tudi zdravnica mi ni rekla, da se moram na veliko izogibat OH…sicer pa sam vidiš kaj telesu paše, kaj ne… sčasoma (čeprav včasih ni neke logike pri vsem).
    Mi grejo pa kilce lepo dol-počasi in vztrajno (sem se v zadnjem letu precej zredila)…če ne bi OH uživala…se mi zdi, da bi preveč hitro hujšala. Ker to so mi pa tudi vsi rekli, da ne smem preveč hitro shujšat, ker se mi lahko pol cel sistem sesuje in bo še slabše kot če ne bi naredila nič.
    Trenutno mi tole kar furam paše…in upam, da mi bo še naprej.

Leave a Reply

