Testiranje nove hrane


Ko že nekaj časa jem samo nekaj vrst točno določene hrane in ko se počutim dobro, energično, iniciativno in ni nobenih simptomov, je čas za eksperimentiranje.
Vendar ne za poizkuse na slepo in tudi ne čisto vsega, kar je v knjigi Resnice in zmote o kandidi dopuščeno. Že nekaj stvari, ki so tam dopuščene ali celo priporočene, mi je povzročilo teževe.

Sestavil sem si nekaj napotkov, vodil, s katerimi poskušam narediti te teste bolj natančne, bolj uniformne. Da bom bolj jasno videl, če so dobri učinki res posledica prav testirane hrane ali so posledica česa drugega. Morda kombinacje drugi faktorjev, drugih parametrov?

  1. Preden začnem test, naj bo počutje vsaj en dan stabilno dobro ali odlično. To pomeni odsotnost vseh simptomov in prisotnost čimvečih pozitivnih stanj, ki pridejo, kadar simptomov ni. To je podlaga.
  2. Test začnem zjutraj – z zajtrkom.
  3. Med testom jem SAMO ene vrste NOVO hrano – hrano, ki jo testiram in poleg nje SAMO hrano, ki se je v preteklosti izkazala kot 100% neoporečna. Manj ko mešam, bolje je. Če je hrana mešanica, je bolje testirati vsako sestavino posebej, če je mogoče.
  4. Test naj traja vsaj en dan, če je mogoče, dva.
  5. Testno hrano jem:
    1. v enakih količinah, kot bi jo običajno in
    2. pogosteje, kot bi jo običajno.

 

15 Responses to “Testiranje nove hrane”

  1. Dolores Says:

    nisi pa nic povedal katere so te vrste nove hrane😉

    jaz sem bila danes na bioresonanci (sem koncno nasla eno v luciji) in je rekla, da skoraj ne ve, po kaj sem prisla😉 pravi da se skoraj prestrogo drzim, in da ji ni jasno zakaj imam po toliko mesecih dijete se vedno probleme, na mleko nisem alegicna, tako da s tem nimam tezav, mi je pa prepovedala kefir, ki sem ga pridno pila vse mesece, ceprav sama nisem pogruntala, da bi mi delal stalo

    v bistvu pravi, da imam probleme samo se s toksicnostjo, tako da mi bo naredila samo tri terapije, da spodbudi delovanje ledvic in jeter, da se se tam cimprej scistim, drugace pa pravi, da bom pocasi lahko sla na normalno prehrano, ceprav mislim, da nikoli ne bom vec jedla kot sem vcasih, saj sem spoznala, da moje telo ni kanta za smeti😉

    toliko iz moje seanse iz bioresonance😉 he he he pa se rima se

  2. neni Says:

    Kaj pravite na tole:

    http://freeweb.siol.net/czb/jetra.html

    (ne znam nardit ‘aktivnega’ linka)

    A mislite, da kaj poruši našo želodčno floro oz. škodi, al bi blo pa mogoče dobro poskusit? Sem zadnjič nekje prebrala, pa me je mal zamikalo, da bi svinjarijo iz mojga telesam mal poterala ven…sam ne vem…

  3. neni Says:

    aja…pa je aktivni link…🙂

  4. Dolores Says:

    pri kandidi izredno priporocajo ciscenje jeter in zaolca, tako da ce mas voljo, se kar odloci, da gres na to kuro, jaz jo gledam ze tri mesece, pa se nekako ne morem odlociti da bi jo poskusila. ne vem no, cez vikend ponavadi vedno delam in pol je problem si en vikend fraj vzet, da bi si to scistila

    naceloma bi se mogli mi tudi klistirat vsak dan, ali vsaj enkrat na teden, enkrat ko bom mela dopust (delajo samo dopldne- spet sluzba) bom sama sla tudi na kolonoskopijo, da si resnicno scistim celo crevo

  5. neni Says:

    Ajoj…kolonoskopija…me kr strese🙂
    Sem bla kako leto nazaj, pa je bla ena bolj bolečih izkušenj v mojem življenju (sicer pravijo, da je odvisno od ‘ovinkastega’ črevesja)-nočem koga strašit, sam jst sem kr umirala na uni mizi. Je, pa zanimivo, da je moj sosed rekel, da bi raj 10x šel na kolonoskopijo, kot pa še sam enkrat na gastroskopijo-kak smo si ljudje različni (meni gastro ni blo nič posebnega). Je blo pa full zanimivo gledat kak ena lučka sveti ven iz tebe, ko se premika tista kamera v tebi.🙂

    Dolores…a pol ti na bioresonanci ni diagnosticirala kandide? Si gelde diete zvedla kaj novega, razen kefirja? Ker mene je ta tuna v konzervi mal zmedla, ko so mi jo prepovedali😦

    Aja, kot zanimivost- sem zadnjič mal prelistala knjigo o hrani glede na krvno skupino…ne morem verjet, ampak se precej pokriva z dieto za kandido. Mam krvno skupino 0. Sej nočem preveč mešat vseh stvari, sam tak za firbec in me je presenetla.

  6. Antony Nowak Says:

    No, po dolgem času spet na sceni…
    Se opravičujem za zamik…
    @Dolores: Katero hrano sem testiral na ta način?
    Začel sem z nekim namazom, ki me je spravil v globok deficit. Malo površno sem prebral v knjigi Resnice in zmote o kandidi in kupil in poskusil. Po opravljenem testu, ko se že imel zamegljeno glavo, zavest in pamet kot bi bil malo zafiksan, sem šel še enkrat brat in ugotovil, da sem naredil večkratno neumnost. Arašidi in še neke vrste trstni sladkor…
    No, načeloma je bila testna metoda čisto v redu, samo rezultati testa so bili tako, tako.
    V drugo sem imel več sreče. Preizkusil sem Plamil majonezo s česnom. Test je potekal lepo in tudi jasno je bilo videti, da majoneza ni problematična, čeprav je kisla. Ko sem jo testiral in potem ko sem jo še nekajkrat jedel, je bilo čisto OK. Četudi ima jabolčni kis in jabolčni sok. Doslej nisem imel težav.
    V hladilniku imam še nekaj zadev, ki jih bom testiral, ampak jih kar malo odkladam… Cvikam, da bo spet dva dni zadimljenih možganov…

    Glede toksičnosti sem pa zadnje čase veliko bral v glasilu društva Preporod.
    http://www.zavod-preporod.si
    Tam o tem redno pišejo kot o enem glavnih vzrokov za mnoge bolezni. Rešitev, ki jo kar krepko propagirajo je dvojna: postenje ob sadnih ali zelenjavnih sokovih in presna hrana.
    V Izoli imaš tudi eno bioresonanco… http://www.resonanca.si . A si to že videla?
    Ta menda dela tudi hidrokolon terapijo.

  7. Antony Nowak Says:

    @neni: Čiščenje jeter.
    Jaz sem to že enkrat pred nekaj leti naredil. Takrat sem se potem en teden postil ob sokovih. Bil sem zelo presenečen, koliko majhnih zelenih kamenčkov se je izločilo. Mogoče bi bilo treba še enkrat ponoviti…

  8. Antony Nowak Says:

    Aja, pa bakala na belo sem tudi preizkusil na ta način. In je bilo OK.

    Opažam pa, da sem na začetku diete preizkušal nekatere vrste hrane (npr. sojine zadeve) in nisem opazil negativnih učinkov. Zadnje čase pa opažam, da je bolje če npr ne jem sojinih namazov.
    Od bednega počutja pred začetkom diete, ko sem jedel vse in precej neurejeno in neuravnoteženo, je bil korak v katerem sem črtal OH in prešel na več sojinih namazov in drugih sojinih zadev, korak naprej. Zdaj pa bo očitno omejitev sojinih predelanih izdelkov naslednji korak k še boljšemu počutju. No, vsaj zaenkrat po mojem opažanju kaže tako.
    Po uživanju tofuja ne opažam slabih učinkov, po uživanju Kalkčovih sojinih namazov ali če poleg ostale hrane pijem Mercatorjev sojin napitek, pa. No, res je tudi, da sojine namaze pojem po enega na obrok, kar je kar precej. Najprej se bom moral malo omejiti.

  9. Dolores Says:

    cau

    jaz grem jutri se zadnjic na bioresonanco, ker sem menda ze zdrava…
    ceprav se jaz ne pocutum tako, saj me ob vsaki manjsi pregrehi spet doleti, vse, cesar si ne zelim😉 tako da ne vem ce ta bioresonanca kaj pomaga, nacelimo, pa naj bi imela v sebi predvsem toksine…

    jaz bom naredila premik v dijeti in sicer predvsem glede zakisanosti, saj se le te ne morem resiti… bazicni prasek, mi namrec povzroca glavobole, tako da bom morala s hrano to reseti, ker pa pmeni, dosti manj hrane, ki je ze tako ni veliko😦

    sem pa nasla se en pripravek ki se imenuje AlkaLife, in je tudi za razkisanje, kaj mogoce ze pozna kdo?

  10. Antony Nowak Says:

    AlkaLife ne poznam. Jaz za ta namen preventivno jemljem Basica Compact.
    No, dejansko tudi tega ne poznam, ko sem prišel v lekarno so imeli samo to in sem vzel. Zdaj jemljem dve tableti zjutraj, kar je nekako 1/3 priporočene doze.
    Enkrat v bližnji prihodnosti bom spet malo meril kislost-bazičnost, da vidim, če res kaj pomaga.
    Sicer pa se z ženo oba odločava, da bova na prvi kolikor toliko normalen vikend naredila čiščenje jeter.

  11. Dolores Says:

    cau

    jaz sem vceraj bila zadnjic na bioresonanci, in pravi, da mi je izlocila vse toksine (mela sem jih menda precej) in vse ostalo, ceprav pravi da pa se nisem zdrava. dijete semorem sevedno drzat, ceprav, pravi, da naj vkljucim vec hrane, ampak zaenkrat se morm se razkisat, pol pa pocasi mogoce malo vec, ceprav, po mojem ne bom nikoli vec jedla vsega, saj je bila to dobra sola.

    nic nisi povedal kako je s tvojo bioresonanco? ti pomega? jaz nisem cisto prepricana, da bi bilo kaj boljse😉

  12. Antony Nowak Says:

    Nisem še bil. Decembra…
    Kaj pa če ta gospa malo naklada? Če takole vehementno reče, da je izločila vse toksine…????
    Verjetno ni vseh upov za polagat v eno samo mašino (bioresonančno). Verjetno je bistven človek s katerim imaš opravka. Koliko znanja in izkušenj si je nabral(a) in koliko je pripreavljen res pomagati ali le malo služiti.
    Jaz pri splošnei zdravnici nisem našel ne kakšnega posebnega znanja ne pripravljenosti,da bi iskala rešitev, če je že ne pozna…
    Imam pa namen iskati še pri kom, če bi se ta metoda in ta oseba h kateri sem namenjen pokazala za nezadostno.

  13. Dolores Says:

    Ma kaj pa jaz vem. Znanja ima kr prcej, tudi prej je bila zdravnica… Ampak ne vem no, sem skepticna. Mislim, da na bioresonanco ne bom vec hodila, saj dvomim, da mi je pomagala, bom pa videla kako bo pri tebi. Ce bo tebi kaj pomagalo,potem je ta moja pac šalabajzer.

    Pri osebni zdravnici, tudi jaz nisem nasla se nobenega znanja, edino kar mi je rekla, da ce men ta dijeta pase, da me ne boli glava, se je pac nej drzim. Glede kandide, pa niti ni hotela komentirati…

  14. Avokado « Življenja letom… Says:

    […] Življenja letom… … ne let življenju. Zato proč s Candido Albicans! « Testiranje nove hrane […]

  15. Antony Nowak Says:

    Dolores, danes sem na Mininovi staknil eno knjigo o detoxifikaciji. :Če ti laufa angleško branje poglej tukaj—>
    http://www.shrani.si/f/m/st/2lAXCYur/the-4-week-ultimate-body.pdf
    Knjiga je obetajoča, vsaj potem ko sem jo na hitro pogledal.

Leave a Reply

