Molkosan


V nedeljo sem popil zadnje probiotike Agenki. Ker novih še nisem kupil, sem si rekel, da bom pač malo poštukal s koncentrirano sirotko Molkosan, ki jo knjiga Resnice in zmote o kandidi zelo dobro ocenjuje. Zjutraj sem jo vzel eno žlico v en deciliter vode.
In prav kmalu sem bil kot cunja. Zaspan in z zamegljenimi možgani. Domneval sem, da je to posledica nekoliko kratke noči. Potem pa sem po kosilu vzel še eno dozo in stanje se je spet naglo poslabšalo. Skoraj težko bi bilo kaj drugega kot Molkosan, ker je poslabšanje prišlo tako kmalu.
In Molkosan čaka v hladilniku na drugega porabnika.

Tags:

6 Responses to “Molkosan”

  1. Anonimnež Says:

    Jaz tudi uporabljam Mokosan in se tudi jaz počutim izmučena (zadnjič sem skoraj padla ‘skupaj’). Nevem zakaj je temu tako; mogoče ti ves? Mogoče, ker sem na diet-i; zaradi premalo hrane… Je pa sigurno boljše, če ga vzamem po jedi.

  2. Antony Nowak Says:

    Ne, ne vem. Očitno vsebuje nekaj, kar spet da dihati in cveteti kandidi. Druge razlage nimam. Jaz sem to jemal pred obroki, ker sem bil tako navajen od Agenki probiotikov.
    Zaenkrat bom zaključil z Molkosanom. Se niti ne bom več trudil – tudi zato ker ima tako grozen okus. Kot bi pil vodo s katero so po dveh dneh gojenja bakterij oprali kangle za mleko.

  3. Anonimnež Says:

    😀 hehe. Jaz imam oboje, sirup in v prahu. Moram rečt, da je v prahu 100x boljši, ker ima okus po pomarančah. Sem se odločila, da ga bom od zdaj naprej pila samo po kosilu in pred spanjem, ker mi res dober naredi v trebuhu (ni napihnjen sploh, mogoče tudi zaradi spremembe hrane). Nooo, bomo vidl, ti sporočim. Lepo se imej in še naprej piši. Hvala.

  4. Antony Nowak Says:

    A nima tisti v prahu precej ogljikovih hidratov?
    Kakšen sladkor dodan…?
    Ne spomnim se točno, ampak ko sem se odločal katerega kupiti, se nisem odločil zanj zato ker je bilo preveč OH.

  5. Anonimnež Says:

    Ne nima ‘tolk’ (katero živilo pa obstaja brez p,oh ali m😀.).
    Oglašujejo tudi, da ga ima manj kot sirup.

    100g Molkosan Vitality:
    – 1g P
    – 45g OH (od tega 12g sladkorja)
    – 0,1g M
    – 36g fibres
    – <0,2g natrium/sodium
    Lp.

  6. Dolores Says:

    glede molkosana pa tako, sama ga nisem nikoli pila, kot limonado (se mi zdi da ima podoben okus) ampak ga edino uporabljam kot nadomestilo za kis na solati, saj mi solata z limono ni dobra, sploh ker pojem na tone zelene solate in recimo radica in gor je limona kar nekaj, sicer sedaj uporabljam domaci jabolcni kis, in ga dam zelo malo, in tudi gre skozi, ker je molkosan precej drag tudi kot kis😉

    je pa menda molkosan sporen, ce si alergicen na mleko, veliko ljudi je pa sploh ne vedo, glede na to da gres na bioresonanco te naj testirajo se za alergije in bos videla ce ti dela molkosan probleme zaradi tega

    sicer pa eni zdravilci molkosan odsvetujejo, ker je sirotka kao za telicke in ne za ljudi, ampak eni ga pa spet priporocajo, saj bi naj ustavljal neke desnosucne ne vem kaj v crevesju, ampak odlocitev je seveda spet na tebi ali ga bos uporabljal ali ne, jaz ga zdej ko mam domac kis, res redko

Leave a Reply

