Prehranski dodatki


Eden od stebrov mojega novega stanja – zelo dobrega počutja, odsotnosti možganske megle, boljše koncentracije, odsotnosti hemoroidnih težav in skoraj popolne odsotnosti kronične utrujenosti – so poleg diete, spalne higiene in telovadbe tudi prehranski dodatki.

Nekatere jemljem zgolj zaradi kandidne diete, za druge se mi dozdeva (po tema kar berem po člankih na spletu), da bi bili zelo koristni tudi sicer.
Nisem povsem gotov, da sem jih optimalno razporedil čez dan in da jih jemljem v pravih količinah. Ponavadi jemljem malo manj kot priporoča proizvajalec. Računam namreč na to da proizvajalec želi, da njegov produkt čimprej porabimo in se ponovno prikažemo v njegovi trgovini.
Moj trenutni razpored in doze so naslednje:

  • Zjutraj pred zajtrkom popijem 20 ml Agenki probiotičnih mikroorganizmov in vzamem dve kapsuli Klamatskih alg. Po zajtrku vzamem še dve tableti Basica Compact (te naj bi pomagale pri razkisanju).
  • Pred zadnjim večjim obrokom v dnevu, ki je okoli 16:00 še enkrat popijem 20 ml Agenki probiotični mikroorganizmov in vzamem še eno kapsulo Klamatskih alg.
  • Zvečer po manjši in lažji večerji popijem še 5 kapljic Grenifit-a.

V hrani pojem kar dosti (vsaj en strok dnevno) česna. In zelenjavo delamo (dela moja žena) na kokosovi masti.

3 Responses to “Prehranski dodatki”

  1. Dolores Says:

    Ja no sej men je tut cudno tole filanje s tabletami, ker skos govorijo, da se kandida dobi od antibijotikov, al pa kontracepcije, ampak jaz se se nikol nisem tok sopala s tabletami kot zdaj😉

    Zjutraj najprej probiotiki, potem zajtrk in potem alge in b kompleks in grenifit. Cez dan potem bazicni prasek, pred kosilom probiotiki, po kosilu pa se enkrat alge, popoldne pijem tudi zeleni caj (v sluzbo ga ne nosim, ker se mi ne da termovske s sabo vlacit), in zvecer ponavadi se grenifit.

    Pojem tudi veliko cesna in ptersilja, ter vse na kokosovi mascobi ali v najslebsem primeru na olivnem olju. Tako da imava bolj kot ne isto prehrano. Jaz kljub temu da vec pojem kot prej in da jem vedno ko mi zapase in da jem full mastno hrano, se vedno hujsam. V teh treh mesecih sem izbubila ze 8 kg. Pocasi bo potrebno ze pazit, da ne izgubim se vec, tam nekje se ene dve kg lahko gre dol, pol pa ze ne vec, ker pol bom pa ze kot okostnjak. Prej sem imela pa celo zivljenje probleme s kg, sem od najstniskih let naprej hujsala in se redila za 5kg, s temu da so po vsaki shujsevalni dieti, dobila se kaksno kilo zraven in v 15 letij se jih je nabralo 10 viska. Zdej sem suha kot ze dolgo ne. Vsaj nkaj dobrega pri tej kandidi.

    Sem pa zadnjic testirala in sicer doma sem bila brez alg in bazicnega praska, sem imela pH 6,1. Potem sem uvedla alge in se je dvignil na 6,7. Ko pijem zraven se zeleni caj, skoraj ne potrebujem bazicnega praska, ampak ga pijem vseeno, toliko da se razkisam. Obcasno si naredim tudi bazicno kopel, ampak to reb bolj poredko, saj nimam casa se 90 min se namakat v vodi😉.

  2. neni Says:

    Zopet eno vprašanje:
    Sem si kupila kapljice iz grenivkinih pečk…in prebrem navodila…in v njih nič ne piše o tem,kako naj bi jih zaužili-vse je za zunanjo uporabo (razen ščetkanja zob)-pa mi je to malo čudno. Kupila sem Grenifit iz Mariborskih lekaren(v belo zeleni embalaži). V Sanoloaborju sem pozabla vprašat kako je z uporabo-sem pač mislila, da piše v navodilih, zdej pa ni nič. A imam taprave? oz. ali obstajajo še katere druge?

    Danes sem prvič jedla Molkosan-peče zgaga, tudi spahovanje je nekoliko povečano. Bom malo vztrajala-ob zajtrku in kosilu Molkosan, zvečer pa kapljice…podobno tvojemu urniku🙂 Upam, da bo kej pomagalo. Pravijo, da na začetku, ko ubijaš kandido se ta malo upira in povzroča težave-sam jst se bom borila do konca in naprej….😉

  3. Antony Nowak Says:

    Ja res. Niti toliko se niso potrudili, da bi prepisali iz knjige Čudež iz grenivkinih pečk. To knjigo ti priporočam. V njej je podrobno opisano, kje Grenifit lahko pomaga in kako se jemlje. Za različne namene uporabe je doza različna. Od 3 kapljice dnevno do večkrat po 15 kapljic dnevno. Jaz sem na začetku svoje diete jemal velike doze, dva ali trikrat dnevno po 10 in več kapljic. Ko sem ugotovil, da to ni dobro sem za nekaj časa prekinil potem pa spet začel z manjšimi dozami. Zdaj jemljem zvečer po pet kapljic.
    Te kapljice, ki si jih kupila so čisto prave.
    Omenjena knjiga svetuje začeti z manjšimi dozami 3-5 kapljic in potem dozo povečevati npr. tako, da naslednji teden vzameš isto dozo dvakrat dnevno in tretji teden trikrat dnevno.
    Molkosan sem pa jaz odstopil svoji ženi. Prvikrat , ko sem ga vzel se je pojavila reakcija in sem takoj končal.

Leave a Reply

