Kivi


Kivi_Desktop_Wallpapers

Moje testiranje Kivija se nadaljuje.
Prejšnji teden sem eno popoldne poskusil z enim sadežem. Brez posledic.
Včeraj zvečer sem nadaljeval s tremi manjšimi Kiviji, ki so bili že skoraj malo mehki in s tem tudi sladkejši. Noč je bila super. Zbudil sem se svež in naspan.
Preveril sem na Wikipediji in našel, da 100 g sadeža vsebuje 14,66 g ogljikovih hidratov od tega skoraj 9 g sladkorjev.
No, kljub temu meni doslej niso škodovali.
Mogoče bo v prihodnje dobro testirati sredi dneva, da bom bolje lahko opazoval učinke. Ponoči pač spim…:-)

Tags: ,

Leave a Reply

