Zakisanost?


ScreenCapture_003

Tags: ,

3 Responses to “Zakisanost?”

  1. Dolores Says:

    Cau

    samo za info jaz sem vceri cel dan imela pH 7.0. Enkrat celo visje, tako da bazicni prasek in zeleni caj pomagata. Ceprav ta prasek teko spijes v toliksni kolicini. Danes bom poskusla se drugi dan, se mi zdi, da me je vcerja hotela boleti glava. Jaz sem imela prej full migren, odkar pa sem na tej dijeti za kandido, pa tega ni vec. Ce me bo po tem prasku bolela glava, ga bom pila, vendar v manjsi meri. Ceprav se sedaj nisem zvedela, ali morem se dodatno piti tekocino zraven ali je to dovolj, bom probala piti pol pol in potem videla kako bo.

  2. Antony Nowak Says:

    A mi lahko poveš, kje lokalno dobiš ta prašek?
    Za Energijski center vem, da jih imajo, samo zanima me, če to distribuirajo tudi lekarne ali kakšen Mercator?
    Kakšno je trgovsko ime?

    Poskusi vprašati v Energijski center
    info@energijski-center.com

  3. Dolores Says:

    Ja sem pisala na mail, pa se cakam odgovor. Prasek sem kupila pri njih. Drugic bom mogoce tablete, bom videla kaj mi bodo odgovorili.

Leave a Reply

