Posebne priložnosti in kandidna dieta


Pred dvema tednoma sem bil na poslovni konferenci v Kranjski gori. Vedel sem, da bom tam ves dan in da bo kosilo. Precej sem cvikal, kako naj si organiziram hrano in da bi bil povsem gotov, sem raje vzel s sabo hrano za ves dan. Pa se je izkazalo, da ne bi bilo treba. Imeli smo samopostrežno kosilo in sem lahko nabral ribe, zelenjavno prilogo in ustrezno solato. Super.

Preteklo nedeljo pa smo bili z družino na srečanju zakonskih skupin Najina pot v Ljubljani pri Sv. Jožefu. Po sveti maši so zunaj pripravili “prigrizek”, ki je bil povečini sladek ali sadni. Seveda me je mikalo, a sem vedel, da bo spet štala, če kaj pojem. Pred kakšno uro sem sicer pojedel dva majhna kolačka sojinega kruha, vendar sem bil po eni uri že lačen in me je vleklo.

Zvečer smo prišli domov in šli voščit očetu za rojstni dan. Tam pa sok, potica, piškoti, pecivo, grozdje, hruške… Tokrat sem bil sicer pripravljen, ker sem prej jedel, ker sem vedel kako bo. Vseeno pa človek izpade čudno, če ne vzame nič od ponujenega.

Morala zgodbe..?
Posebne priložnosti zahtevajo posebno pripravo. Prej je treba načrtovati prehrano in za rezervo vedno imeti v žepu kaj oreškov. Če se lačen znajdeš pred mizo s slaščicami, boš prej ali slej podlegel.

8 Responses to “Posebne priložnosti in kandidna dieta”

  1. Dolores Says:

    cau

    ja ce gres za en dan se to da, ce gres pa za cel vikend nekam z letalom pa je nemogoce, ker ti hrane ne pustijo dati v rocno prtljago. Jaz sem se pripravila, ampak so mi na zalost vse zmetali vn, tako da sem prejsni vikend mogla na veliko gresit. Stanje se je sicer ze popravilo ampak lepo pa ni bilo.

    Se nekaj sem ti hotela dodati glede jajcevcev. Mislim da je bil kriv kis, saj so bili kuhani v kisu. Meni je sicer en zdravilec rekel, da kis ni sporen, ampak je. Sem dva dni zaporedoma jedla samo solato, prvi dan s kisom in drugi dan z molkosanom (z limono mi ni dobra). Prvi dan je bila stala, zato sem kis opustila.

  2. Antony Nowak Says:

    Ja tudi moje izkušnje kažejo, da kis JE sporen. In pri tistih jajčevcih je bilo res to. Zvečer isti dan se mi je zgodil še tisti kozarec sadnega soka in potem je bil ves teden megleno kilav. Dokler se nisem domislil, da bi malo Grenifita. Potem je bilo skoraj takoj bolje.
    Tudi ta teden sem opazil, da malo opranega kislega zelja ne škoduje, veliko pa. Spet kislina.

  3. neni Says:

    Glede ročne prtljage na letalu…meni še nihče ni težil glede hrane (glede pijače že)…vedno mam v nahrbtniku kak sendvič in neki za grickat…pa nikoli nič. Čudno.

    Meni zdaj že drugi teden uspeva z dieto (sedenja na WC školjki ni več)🙂, tudi počutje je boljše…le napenjanje se pojavlja…nisem še pogruntala, kaj mi škodi in kaj ne – včasih jem isto in enkrat so težave, drugič zopet ne. Naslednji teden mam bioresonanco v Rogaški in bom videla kaj bojo še tam rekli.

    Uživajta v sončku..

  4. neni Says:

    aja…glede posebnih priložnosti…pri meni vedno vsi pomislijo da sem noseča-ker ne pijem alkohola🙂

    zadnjič sem celo zeliščni čaj ‘preševcala’ na žur-da ne vedno pijem vode, pa s sabo mam vedno kakšne dovoljene prigrizke

    zdej po dveh tednih še ni panike…me zanima če me bo kaj trgalo po kakih dveh mesecih

  5. Dolores Says:

    NAPENJANJE
    glede tega pomagajo menda dida teblete, ampak jaz sem jih zacela jest ko me je napihovanje ze minilo. Naceloma te napihuje na zacetku, saj mene je ko sem zacela z dijeto, pol pa ko se stanje v crevesju popravi je tudi s tem boljse. Pomaga tudi ce si ocistis jetra, al pa ce se klistiras. Drugace pa se malo vstrajaj na dieti in bos videla da se ti bo stanje izboljsalo. Napenjanje ti lahko povzroci tudi surova zelenjava, ce je ne prenansas najboljse. Eni recimo sploh ne morejo tega prebaviti. Zato se zvecer ne sme jestu surove zelenjave, rajsi duseno ali pa uho. Preveri ce ti dela stalo surova zelenjava.

    Mene je najbolj tragalo, prvi teden dijete, ko sem pogresala OH, sedaj je ql, sploh ko se spomnem posledic, ki jih imam ob prekrsitivi. Ja bilo pa res, enkrat smo mele punce zur in se mi ni dalo razlagat, zakaj ne jem in pijem in sem sla na pico in pila vino, ampak ne bos verjela, ne pica, ne cips, in ne smoki, ki sem ga zauzila, niso imeli enakega okusa. Tako da se mi je tudi to popravilo, in po tistem (sem imela pol cel teden stalo) me pica in take bale sploh ne mikajo vec. Oz. me mikajo se manj kot so me prej.

    ZELJE
    ne vem zakaj si mel z zeljem probleme, saj naceloma zelnoco priporocajo, da se pije voda zelja. Ker skisano zelje nima nic kisa, ker v bistvu, dodas samo sol… To mi je res cudno, da ti je to delalo tezave. Jaz zelja se nisem poskusla, saj smo ga seli nardili in se ni kislo, bom pa javila kako bo.

  6. Antony Nowak Says:

    Napenjanje:
    Jaz sem imel velike težave z napenjanjem. Napenjalo me je npr. tudi ko sem pojedel banano. Bolje je bilo, ko sem začel ločevati beljakovine in OH (že pred kakšnim letom). Zares končalo pa se je šele, ko sem začel jesti probiotike. Takrat je bil to FloraZym.
    Zdaj tega sploh ni več, če ne mixam kakšnih čudnih reči.

    Zelje:
    Knjiga Resnice in zmote o kandidi pravi, da sta zelje in zeljnica zelo zdrava hrana za zdrave ljudi, da pa pri kandidi ni za pretiravat. (če se prav spomin tako piše). In pri meni se je pokazalo prav to. Malo ne škoduje, veliko ni OK. Po mojem gre za podobno zgodbo kot pri jajčevcih kuhanih v kisu.

  7. AntonyNowak Says:

    Sem preveril še enkrat v knjigi:
    Kis je problematičen, ker pri kisanju igrajo (ne vem točno ali glivice ali kvasovke) ključno vlogo.
    Ni pa nujno, da je problematična vsaka stvar, ki je kisla. Še posebej, če jo jemo zmerno.

  8. Welcome to Cambodia Says:

    Welcome to Cambodia…

    […]Posebne priložnosti in kandidna dieta « Življenja letom…[…]…

Leave a Reply

