Granatna jabolka?


Je kdo že eksperimentiral kako gredo skupaj granatna jabolka in kandida?

Danes smo dobili kar nekaj tega sadja v dar in me mika. Ne bi pa rad spet zašuštral nekaj naslednjih dni.

6 Responses to “Granatna jabolka?”

  1. Dolores Says:

    Granatna jabolka znajo biti pri nas zelo kisla, tako da mogoce nebi bilo tezav. Ceprav jaz sem jih lani jedla pa v Tuniziji, so bila pa sladka bolj kot banane. Poskusi, kaksne si dobil, in sam presodi😉

  2. neni Says:

    jst obožujem granatna jabolka…tudi meni se zdi da so pri nas bolj kisla

    jst ko začnem jest granatno jabolko, jo jem precej dolgo…in se mi zdi da je ne pojem veliko naenkrat-ker se ubadam s tistimi peškami in cufanjem in počasi uživam v okusu
    (zdej se je pa še meni zaluštalo)🙂

  3. Antony Nowak Says:

    Lahko dobiš…:-)
    No bom poskusil čez vikend…

  4. Antony Nowak Says:

    Torej.
    Ta vikend sem poskusil granatna jabolka in kivi. Oboje je ob količini 1 primerek šlo mimo brez kakršnihkoli posledic.
    Naslednjič bom poskusil po dva sadeža.

  5. emetadindon Says:

    Morda bi moral poskusiti dodati v prehrano vsak sadež ločeno, da bi videl, kakšen učinek ima kateri.

  6. Antony Nowak Says:

    Ja, to sem naredil. Mogoče sem samo nerodno napisal.
    Čez vikend sem eno popoldne pojedel eno granatno jabolko in je bilo OK. Drugi dan pa sem poskusil še s kivijem –> OK.

    Včeraj zvečer sem pojedel še eno granatno jabolko ;-0 in je bilo tudi čisto v redu. Zraven sem za (light) večerjo pojedel še malo Tahinija in spal kot grof. Zbudil sem se ob pol petih zjutraj frišen in naspan kot le kaj.
    Imel sem namen pojesti vsaj dva, da bi videl učinek, vendar sem po prvem nehal ker je bil takkkkooooo kiseeeeelllll.
    Če prej ješ meso ali kakšno močnejšo beljakovinsko jed, kislost ne moti tako zelo.

Leave a Reply

