Zakisanost II


Malo sem bral po internetu o zakisanju in razkisanju.
Našel sem članek, ki se mi je zdel zelo zanimiv in nazoren.

Tale slika npr. prikazuje pH področje tekočin v zdravem telesu. Ideal je 7 – nevtralno stanje.

V istem članku malo niže je prikazan tudi pH učinek različnih vrst hrane.
Razpredelnica mi je dala misliti. Že nekaj let je bil polnozrnati kruh zelo pomemben del moje prehrane. Mesa sicer nisem jedel, bil pa sem velik ljubitelj čokolade. Tudi sicer sem jedel precej hrane iz skrajno desnih dveh stolpcev razpredelnice (sladkor, krompir, fižol, čokolada, kikiriki, oves, rž, pšenica, testenine, mleko, siri, mlečni proizvodi…)
Tukaj pa dobite še eno podobno razpredelnico, ki je še bolj podrobna in obsežna.
Tabeli se tudi nekoliko razlikujeta (olivno olje npr. ima v eni tabeli zelo alkalen učinek, v drugi komaj kaj).

No ja.
Zdaj že en teden merim pH in srednje vrednosti meritev po dnevih so takole: sob 6,7   ned 6,4   pon 6,7   tor 6,7   sre(1.10.) 7,0   čet 6,4 in danes petek 6,55.
To so srednje vrednosti večih meritev, ne povprečne vrednosti. 
Ne vem točno, ampak meni se zdi tole kar kislo glede na vse kar sem bral v zgornjem članku.

4 Responses to “Zakisanost II”

  1. Dolores Says:

    Evo se to

    tudi jaz si merim pH ceprav ne vem ce imam smisel, glede na to da sem se na antibiotikih. Sicer pa sem tam nekje od 6,4 od 7, full niha. Me pa nekaj zanima, zacela sem piti bazicni prasek in pise, da ga moras zmesati eno merico v 1,5 l vode in da moras zraven veliko piti. Na dan lahko spijes 2 merici tega praska. Ampak tukaj mi sedaj ni jasno, kaj laje dovolj, samo ta voda s praskom, ali bi moralo biti se dodatno 3 l vode zraven? To se mi zdi cisto prevec tekocine potem?! Mas kaj izkusnje s tem?

    Pa se to ce bos brala se ti Neli, tukaj je se en clanek http://www.diva.si/clanki_notranja.php?id_clanek=147 , ki si ga preberi, mogoce te napenja zaradi tega ker si prevec zakisana…

  2. Antony Nowak Says:

    Z bazičnim praški nimam čisto nobenih izkušenj.
    “Še nismo jemali…”🙂

    pH si zdaj merim 12 dan in opažam, da meritve res precej nihajo.
    Zjutraj običajno izmeriš nižjo, ki potem čez dan zraste, če prav ješ.
    Nekje sem prebral, da je treba gledati srednjo vrednost vseh dnevnih meritev. Okoli katere vrednosti se naberejo posamezne meritve. Jaz si tako računam srednjo vrednost.
    In ta vrednost za posamezne dni nekako niha od 6,1 do 7,0. Lahko bi rekel da meritve gredo z roko v roki s počutjem. Ko sem bliže 7,0 je počutje boljše, energije dovolj, koncentracija ostrejša… Ko je pH niže, ni dobro.
    Zadnje dni se nikakor ne morem dvigniti nad dnevno srednjo vrednost 6,1. Danes sem dopoldne popil več zelenega čaja. Bom videl, če bo delovalo.

  3. Dolores Says:

    Ti povem, ce se meni zvisa s temi bazicnimi praskom. Drugace pa pijem tudi zeleni caj. Mi je pa cudno samo to da imam tako po kosilu visji pH kot zvecer pred vecerjo… Naceloma se mi zdi, da bi moralo biti kontra.

  4. Antony Nowak Says:

    Aha, potem bo pa treba poskusit. No ja , preden še enkrat odprem denarnico, bom še kakšno knjigo o zakisanosti prelistal. “Alkalizirajte ali umrite” imam naciljano, samo nikjer je še nisem našel. Mogoče so tudi kakšni zastonj ukrepi.
    Meritve v dnevu pri meni niti ne nihajo tako zelo. Tule je slika štirih (dobrih) dni –> https://onlyessential.wordpress.com/2008/10/08/zakisanost/

    Če za kosilo ješ kaj takega, kar zakisa, se to verjetno lahko pozna (še) pred večerjo.

Leave a Reply

