Pretekli teden…


… je bil bolj švoh.

Začel se je v ponedeljek zvečer s kozarcem sadnega soka, za katerega je najprej izgledalo, da sploh ni imel nobenih posledic. No kasneje se je pokazalo, da verjetno ni bilo tako.

Nadaljeval se je s še enim eksperimetom – jajčevci, ki so bili kuhani v kisu in vloženi v olivno olje.

Ne vem sicer, če sta bili ti dve zadevi krivi za teden, ko sem bil v precej slabem stanju. Nič kaj energije nisem imel, čeprav sem jedel kot prejšnje tedne odkar imam dieto. Utrujen, obtežen.

Danes sem se domislil, da so lahko tisti kozarec soka in jajčevci iz kisa ponovno dali nekaj goriva kandidi. Zato sem danes zvečer vzel spet 5 kapljic grenifita.

Spal sem sicer zelo dobro. Redno sem se zjutraj zbujal svež in spočit. Tudi telovadil sem vsaj enkrat dnevno. To se mi zdi res super. Četudi sem popoldne delal po eno ali dve uri, sem opazil, da je bila telovadba koristna. Ko delaš (pa četudi trdo), utrudiš predvsem nekatere skupine mišic. Potem pa narediš še nekaj vaj, da razgiblješ hrbtenico in sklepe in zaspiš kot dojenček.

Leave a Reply

