Kislost vs. bazičnost organizma


Dieta, s katero se borimo proti kandidi je odmik od splošnih pravil zdrave prehrane. Splošna priporočila pravijo, naj bi človek užival 70% ogljikovih hidratov (OH), pri tej dieti pa jih lahko le 10 – 20% (cca 100g OH na dan).
Ker to pomeni velik manjko energije (kar se še kako občuti), je to energijo potrebno nekako nadomestiti.
To se naredi s povečanim uživanjem beljakovin in maščob. Uživanje beljakovin in maščob pa ima stranski učinek – zakisanje organizma.

Pri kandidni dieti je torej zelo koristno imeti nadzor nad zakisanostjo. Jaz sem se tega lotil po navodilih iz knjige Resnice in zmote o kandidi. Kupil sem si lakmus papir in nekaj prehranskih dodatkov za razkisanje.

Lakmus papir sem kupil v Sanolaborju, kjer so me (nevednega začetnika) pretentali in mi prodali lakmus papirčke, ki merijo pH od 1 do 14. Tak razpon s korakom 1 je za meritve zakisanosti organizma neuporaben. Vedno ko sem meril, je pokazalo 5 ali 6. Neuporabno in ne priporočam.
Drugače pa je z lakmus papirčki, ki merijo pH samo od 5,5 do 7,9 s korakom 0,3. S tem se da videti razliko. Opazi se tudi premik, če popiješ npr. kozarec soka rdeče pese.
Z lakmus trakci lahko izmeriš stanje organizma.
S prehrano in prehranskimi dodatki pa jo reguliraš. V splošnem velja, da najbolj učinkovito razkisa zelenjava. Zakisajo pa sladkorji, meso in žita. Sladkor in žita pa sta bila velik del moje prehrane, preden sem začel z dieto.

Do par dni nazaj sem redno jemal tablete klamatskih alg ali izvleček aloje vere. Zdaj si že štiri dni merim pH urina in ne jemljem nobenih dodatkov, samo probiotike Agenki in občasno pijem sirotko.
Po parih dnevih imam namen spet začeti s klamatskimi algami in opazovati učinek.
Da vidim če je res, kar pravijo knjige ali nas samo pumpajo, naj kupimo čimveč dodatkov.😉

Tags: ,

5 Responses to “Kislost vs. bazičnost organizma”

  1. emetadindon Says:

    Zeleni čaj naj bi razkisal telo. Mogoče je vredno preizkusit… In veliko sreče v boju🙂

  2. AntonYNowak Says:

    Ja vem in že pridno pijem. Nisem pa še preveril z merjenjem, če ima res kak velik učinek.
    Preveril pa sem sok rdeče pese in zares deluje. En dcl po obroku enkrat ali dvakrat na dan se res pozna. Jedel sem običajno hrano kot druge dni in potem ko sem dodal dcl soka rdeče pese, se je pH opazno dvignil.
    Tudi v drugo smer sem opazil nekaj.
    Včeraj sem imel izrazito bazičen dan, glede na moje povprečje. Potem pa sem za kosilo pojedel še eno konzervo lososa (150g) in v preostanku dneva izmeril izrazit upad pH-ja. Prej je bilo precej nad 7 potem pa komaj nad 6.

  3. Bostjan Says:

    Torej, če prav razumem, rdeča pesa pomaga pri zakisanosti organizma in je zato priporočljiva?

  4. Bostjan Says:

    Se razume, proti zakisanosti🙂

    • Antony Nowak Says:

      Hm. Tezko bi rekel karkoli relevantnega in tocnega na to temo. Izkazalo se je, da je moja tezava Glikemicni indeks hrane oz Glokemicna obremenitev. Zato se nisem naprej poglabljal v tezave z zakisanjem. Trenutno poskusam uzivati hrano, ki mi ne povzroca tezav (t.j. vec beljakovin in mascob) in zraven cimvec zelenjave. Predvidevam, da bom s slednjo uravnotezil tudi kislost organizma.

Leave a Reply

