Brain fog


Precej dolgo sem imel težavo, ljudem razložiti občutke (oz. simptome) kadar je kandida prevzela nadzor.

Pred par dnevi pa sem na neki spletni strani našel izraz, ki zelo dobro opisuje moje stanje. To je brain fog – megla v možganih ali možganska megla.
Sam sem to opisoval z rahlo odsotnostjo, zamegljenostjo pogleda (dojemanja okolice), kot bi plaval v nekakšni motni tekočini, skozi katero bi do mene prihajali vtisi o okolici…
Brain fog zajame vse to.

Značke:

One Response to “Brain fog”

  1. Poskusi z novimi vrstami hrane « Življenja letom… Says:

    […] Čisto drugače pa je s polnovrednim kruhom, ki je pečen z vinskim kamnom. Včeraj zvečer sem pojedel večji kos in še danes vse dopoldne sem bil kot klada sredi ljubljanske megle. Komaj sem se prelekel čez dopoldne. Brain fog. […]

Leave a Reply

