Joga


Yoga2

Zadnjih nekaj dni spet delam jogijske vaje.

Pred nekaj leti sem to že vadil zjutraj po kake pol ure. Kak mesec sem vztrajal, potem pa opustil. Ampak ostal je spomin na super učinke, ki jih je ta vadba prinesla v moje življenje. Predvsem fizično sem povsem drugače začel dan, če sem zjutraj telovadil.
Pred dnevi pa sem poslušal jutranji svetovalni servis na Valu 202 na temo Joge. Spomnil sem se vseh dobrodejnih učinkov, ki jih je pred leti imela Joga name in se odločil, da moram najti način, kako to spet vključiti v svoj urnik.

Odločil sem se skrajšati čas za vadbo na 15 min zjutraj in še malo opoldne ali zvečer, če bo šlo.
Zdaj to prakticiram nekaj dni in res je super. Ko človek vstane, takoj vadi in takoj začne dan popolnoma prisoten, svež in okrepljen (seveda tudi po zaslugi kasnejšega zajtrka). Ni treba čakati do devete ali desete ure, da se vsaj do normale spraviš v obrate.

Tudi molitev ali meditacija (če bi bilo časa, še za to) je po vadbi povsem nekaj drugega, kot kar na suho. Vidim, da duhovnost stoji na neki osnovi, ki je fizična. Težko je razvijati duhovno razsežnost, če je fizična zanemarjena, zapackana in zakrnela. Mislim, da kar nemogoče.
Življenje je splet večih področij, ki se morajo razvijati skladno. Če se ne, potem zaostalost enega področja zavira tudi razvoj drugih področij.

Tags: ,

Značke: ,

Leave a Reply

