Imeniten teden je za mano


Zadnji teden je bil fenomenalen. Nisem sicer imel kaj veliko časa, da bi pisal sproti, ker je bilo kar naprej nekaj na urniku. Polno roditeljskih sestankov vožnje otrok na dejavnosti so se že začele…

Ta teden sem skoraj redno dvakrat na dan pil sirotko. Zjutraj in zvečer sem jemal klamatske alge in trikrat na dan po eno tableto FloraZym probiotika. Poleg tega sem jemal tudi multivitaminske tablete, vendar sem včeraj in danes ugotovil, da mi točno ti vitamini povzročajo dolgotrajno rahlo slabost v želodcu. Včeraj npr. mi je slabelo vse popoldne. Zato bom prekinil z njimi.
Prava mala lekarna, kot lahko vidite.
Vse skupaj sem preselil na diskreten prostor, da otroci ne gledajo kako jem vse te tablete.

Počutje je bilo, če gledam cel teden, fenomenalno. Nič več kronične izžetosti, jutranjega vstajanja, ko ne veš a ti bo uspelo vstat ali ne, nič več srbečice, nič več odsotne otopelosti, skorajda nobenih težav s koncentracijo. Mogoče kdaj malenkost, vendar minimalno in še to kot posledica eksperimentiranja s hrano.
Zjutraj se redno zbujam spočit, četudi po samo sedmih urah spanja. To je moje povprečje ta teden. Vstajam lahkotno. To je neverjeten kontrast glede na prejšnje stanje, ko sem se že vse življenje zjutraj po mrtvaško spravljal pokonci lahko tudi eno uro in več.

V četrtek sem imel za sabo že dva ali tri čudovite dni in sem začel razmišljati, da mogoče pa sploh ni kandida problem in da sem imel zgolj kakšne motnje v prebavi in da zdaj, ko redno jemljem probiotike morda sploh ni več treba tako strogo paziti. Za večerjo sem namiskal pšenični kruh, sojin namaz in sojino mleko in takoj dobil opozorilo naj ga ne biksam preveč.

Ta teden sem na svojo listo dovoljene hrane dodal nekaj jedi. Brez posledic sem preizkusil kislo zelje, polnozrnat domač kruh pečen z vinskim kamnom (ki ga sicer še ne znamo povsem dobro speči, ampak je kar je). Zdaj definitivno vem, da mi mlečni izdelki ne povzročajo nobenih težav, če ne pretiravam (uh, kakšno olajšanje). Včeraj popoldne sem jedel sir in učinek je bil super. Ne vem sicer, kakšen je bil, ampak na postreženi mizi sem izbral enega, ki ni bil plesniv in je bil brez rumenila. Tudi rdeča pesa, ki sem jo po žlicah jedel, ni povzročila težav. Mogoče je čas, da poskusim s sokom rdeče pese.

Torej…? Ta teden je minil res imenitno.
Zdaj treba samo stalno vzdrževati to stanje.

No, še nekaj sem opazil. Hrana ni vse. Spanje, počitek, dnevna fizična aktivnost so prav tako pomembni dejavniki, ampak o tem v drugi objavi…

Tags: ,

Značke:

Leave a Reply

