Težave s prostato in kandida


No, v naslovu sem sicer napisal “… in kandida”, vendar ne vem zagotovo če je kandida moja težava.
Vem le, da ko se držim diete za kandido, mojih težav ni več.

OK kakor koli že, leta in leta sem imel težave povezane s prostatitisom. Ko sem jedel določeno hrano, sem razločno čutil nek občutek v prostati, ki mi je dal vedeti, kje je ta organ. Običajno to niti ni bila bolečina, samo nekakšno ščemenje.
Poleg tega sem vsako noč redno vstajal na stranišče. Četudi za nekaj kapljic, vstati je bilo treba. Tako sem si zadnje čase kar enostavno navil uro za ob 2:00 ali 3:00, da se nisem prebujal po celo uro in tako cele ure spanja vrgel v nič. Na hitro sem vstal, šel na stranišče in se vrnil k spanju.

Zdaj tega ni več. Prejšnji teden je bilo treba vstati samo enkrat ali dvakrat, pa še takrat verjetno zaradi posebnih razmer – za večerjo sem pojedel kumaro ali pa nekaj paradižnikov.

Zase bi si torej kar upal trditi, da so težave s prostato povezane s težavami z razpaslo kandido. Seveda, če imajo moje težave izvor v kandidi.

Značke:

Leave a Reply

