Življenje je lepo


Natur22

Včeraj je bil spet en tak – lep dan.
Zdaj redno jemlejm FloraZym in vitamine. Včeraj zjutraj in prejšnji večer sem jedel 80g tuna konzervo in zelenjavo, kar pomeni čisto nič OH.

In včeraj je cel dan minil v duhu, ki mu zadnje čase pravim “Življenje je lepo”.
To je občutje, ko sem polno prisoten, v zavedanju, ko imam polno življenjske moči, vitalnosti, ko sem fizično lahek, svež. Nebo nad mano je kristalno jasno in sončno.

Še zvečer, ko sva z ženo ugotovila, da naslednji dan pridejo mizarji in da nisva pripravila vsega, sem z lahkoto pognal motorje in opravil, kar je bilo treba (tega si za kako leto ali dve nazaj sploh ne znam predstavljati). In ob vsem tem občutil moč in voljo, kot bi ravnokar vstal iz postelje spočit in močan.

To je bil še en dan, kot so bili dnevi prvega tedna diete.

No, še ena posebnost je včerajšnji dan ločevala od ostalih dni.
Hodil sem po trgovinah in tako opravil kar nekaj kilometrov hoje.

Značke:

Leave a Reply

