Moje mere


Visok sem 183 cm.
Moje dolgoletno povprečje je bilo 75 kg.
Ko sem lani začel ločevati ogljikove hidrate in beljakovine v prehrani sem šel malo dol, pa ne vem natančno koliko.

Zdaj, po enem mesecu diete, s katero poskušam ukrotiti kandido je moja teža 70 kg. Torej nisem zatežen🙂
Moj trenutni indeks telesne mase je le malo pod idealnim.

Ob tej ugotovitvi se prizanesljivo nasmehnem, kajti nekateri od znancev so izražali veliko zaskrbljenost nad mojim shujšanim stanjem. Ob tem pa jih ni nič kaj skrbelo njihovo lastno stanje… Te osebe, ki jih imam v mislih so bile krepke, kot pravijo same o sebi. V resnici so debeli, ampak oni to enačijo z zdravjem in močjo.

Značke:

Leave a Reply

