Kaj sem jedel – 4 teden diete


Moj jedilnik preteklega tedna:
ObrokiPocutje4.pdf (48 KB)

Značke:

2 Responses to “Kaj sem jedel – 4 teden diete”

  1. Bostjan Says:

    v jedilniku sem zasledil za ponedeljek, da si pojedel en Mercatorjev sojin namaz s čebulo in pol litra vode. Namaz si jedel sam?, brez, da ga namažeš na karkoli?

    • Antony Nowak Says:

      Dokaj cudno, kajne? Tudi meni je danes cudno, ampak ko je res sila se celo hudic tudi muhe zre… 🙂 V preteklih letih sem bil veckrat dobesedno v polozaju, ko sem bil lacen in nisem vedel kaj lahko jem, da me ne bo sesulo. Pri odprtem hladilniku sem se bal vzeti v roke vsako hrano. Vcasih mi je bilo vsega dovolj in sem se najedel prve reci, ki mi je prisla pod roke. Potem pa sem nekaj dni delal pokoro, ko nisem bil za nobeno rabo. No, pocasi sem se navadil. Pisal sem si natancen dnevnik, kaj sem jedel in in ucinke. Tako sem natacno vedel kaj lahko jem in kaj ne. In pocasi sem si siril spisek hrane, ki je zame dobra.

Leave a Reply

