Indijski oreški


Ko sem danes zjutraj odhajal od doma, sem s sabo za prigrizek vzel indijske oreške. Enkrat sem jih že jedel, pa ni bilo kakih reakcij. In tako sem jih tudi danes pojedel kakih 10 dag ali malo manj.
Čez petnajst minut se je že začelo. Kot bi moja zavest nekako plavala. Kot da ne bi povsem jasno zaznaval okolice. Ko sem govoril s poslovnim partnerjem po telefonu sem moral nekajkrat zbirati misli, o čem sploh govoriva in kaj mu želim povedati. Kot bi bil malce omotičen, zadet.
Ko sem pojedel še malico (cvetača in bučke, kuhane v sopari in nekaj polnozrnatega riža), je bilo najprej malo bolje, potem pa se je nadaljevalo.

Skočil sem na Wikipedijo pogledat kaj sem pravzaprav jedel in našel zelo jasen odgovor, zakaj sem kot “omamljen”.
100 g indijskih oreškov ima naslednjo sestavo:
Carbohydrates              30.19 g
– Sugars         5.91 g
– Dietary fiber  3.3 g
Fat                             43.85 g
Protein                        18.22 g

Tretjino OH je kot darilo za Candido Albicans.

Samo to mi ni jasno, zakaj mi prejšnjikrat, ko sem jih jedel, niso škodovali.
No, res je sicer, da sem jih takrat jedel, ko sem fizično delal zunaj in da sem naslednji dan zabeležil nekoliko slabše počutje.
Mogoče sem pa le kaj prezrl.

Tags: ,

Značke: ,

7 Responses to “Indijski oreški”

  1. Dolores Says:

    jaz pa z indijskimi oreski naceloma nimam problema, saj nisem se opazila da bi ga imela… bom glede tegala se tudi jaz malo raziskala da vidim kako in kaj

    ti pa poskusi z mandeljni, so beljakovine in ti dajo veliko energije, najboljse pa je ce jih namocis cez noc, ali ce so oluscecni, oz brez tistega rjavega, ker tisto je kao proti gnitju in ni primerno, zato jih je dobro namočit, da gre tistro stran

  2. Antony Nowak Says:

    Ja mandlje sem že jedel in to celo kar precej nekatere dni. Bilo je OK.
    Zato jih še jem.
    Namakal pa jih nisem nikoli. Bom poskusil.
    Verjetno si mislila, da rjava ovojnica spodbuja gnitje?

  3. Dolores Says:

    Ja tocno tako, rjava ovojnica spodbuja gnitje.

    In da ti ne odgovarjam na vsakega posebaj, rizeve vaflje, lahko namazes s kokosovo mascomo, so full dobri, meni bolsji kot z olivnim oljem. Ali kupis maslo (je cenejse) ali pa kr hladno stiskano olje, ki je pa precej zasoljeno. Mislim da pride 2,5 dl nekje okoli 12 €. Je pa meni osebno bolj vsec maslo, ker tudi manj smrdi ko prazis. Olje ima mocnejski vonj, ceprav ga naceloma nebi smelo imeti… In se zelenjava na kokosovi mascobi ima cisto poseben vonj.

    Ceprav jaz ne vem kaj se je zgodilo vceraj. Cel dan sem bila zelo pridna, brez prgreska, in jedla sem to kar ze dva dni, vecerjo pa sem celo opustila, ker me do 10h ni bilo doma, tako pozno pa v nobenem primeru ni primerno jesti. Ampak celo noc sem imela probleme s srbecico in danes imam celo malo tezko glavo. Drugace sem imela migrene celo zivljenje, sedaj ko pa sem na dieti me glava se ni bolela. Tako da dans res ne vem kaj mi je, srbecica celo noc in tudi zjutraj, ter se rahel glavobol. Res ne vem kje se mi je zalomilo. Edini razlog vidim v tem, da zelenjava ni bila sveze sprazena, ker je ostala od prejsnejga dne. Videti bo potrebno res zavrzt vso hrano, ki ostane, ker drugega ne vidim kaj bi mi skodilo… Edini problem je v tem, da res ne znam kuhti za eno osebo, ampak videt da sem bom mogla bolj potrudit in vagat vsako stvar, ker hrano metat stran pa tudi ni v moji naravi.

    Lep dan se naprej

  4. Antony Nowak Says:

    Ja, to mi je nekako znano.
    Držiš se plota, ne levo ne desno, pa vseeno udari…
    Jaz sem si pojav razložil tako, da je verjetno kakšno stanje (npr. dvig zakisanosti), ki se gradi dalj časa, ne samo pol dne.
    Če si preskočila večerjo, je bil mogoče tudi to en faktor, ki je pripeljal do srbečice in glavobola…

  5. Dolores Says:

    bom probala preskocit se kaksno vecerjo da vidim ce bo isto, drugace sem se pa danes ze odlocila, da jem samo solato in zvecer juho pa bomo videli kako se bo potem izteklo

    bom pa sla se v sanolabor po lakmus, da vidim ce sem full zakisana, ker res edino kar sumim je to da sem jedla postano zelenjavo, ki so jo verjetno ze napadle glivice… ker sem tudi ze kaksno vecerjo preskocla in ni bilo tega, je pa res da spremljam te sporotne simptome, bolj odkar sem nasla tvoj blog, prej sem pa imela to srbecico in nisem preverjala kdaj jo imam, zdej vidim da tako ko pojem kaj izven, jo fasem…

  6. Antony Nowak Says:

    Res me vesli, da ti moj blog pomaga. In če povem po pravici, tudi meni družba sotrpina (-ke) pomaga vztrajati in peljati zadevo naprej.

    Če boš kupovala lakmus ne kupi tistega od 1 do 14. Jaz sem se nasmolil s tem. In vedno ko merim mi pokaže pet ali šest. Kupi tistega, ki je naslikan v knjigi Resnice in zmote o kandidi in ima točnost na eno decimalko s korakom 0,3.

    Jaz sem danes zvečer jedel večerjo, ki je bila skuhana že včeraj, pa solate zraven. Bomo videli kaj bo zjutraj.

  7. Nataša Says:

    Hey,
    tole sem prebirala in sem rekla, da povem naprej kar sem prejšnji teden slišala od svoje zdravnice. U bistvu mi je kar zabičala naj ne jem nikakršnih oreščkov več!!! Ker so vsi bojda okuženi s plesnijo, zaradi napačnega shranjevanja itd…in kadar sem jedla kake oreščke (mix orehov,indijskih,mandljev in lešnikov) mi je bilo tako slabo potem, da ni za povedat. Najbolj pa po slanih arašidih. Tudi zadnjič je bilo na zavod za potrošnike al neki tazga napisano, da vsi oreščki so okuženi z alfatoksini. Včasih zelo zdrava hrana, a sedaj za nas s kandido najbolj strupena.
    To je to
    LP
    N.

Leave a Reply

