Popravek smeri


Zadnjih nekaj dni nobena stvar, ki jo pojem, ni v redu.
Včeraj zvečer npr. sem pojedel majhno tuno v olivnem olju in zjutraj sem se zbudil s srbečico.

Poleg tega že nekaj dni občutim precejšnjo slabost v želodcu, kadar popijem grenifit.

Poleg tega sem včeraj zvečer prebral v Resnice in zmote o kandidi (ki sem jo na Doloresino spodbudo začel brati še enkrat in se mi zdi vse bolj temeljita in dobra knjiga), da je boljši pristop najprej krepitev organizma in potem napad na kandido in ne obratno. Jaz pa sem naredil ravno obratno, najprej sem napadel kandido s precejšnjim odmerkom Grenifita in občasnim uživanjem česna, poleg tega sem se držal diete, kolikor sem znal in mi je uspelo. Nisem pa jemal nobenih probiotikov.
In že od drugega tedna dalje občutim, da počutje ni več tako dobro kot je bilo prvi teden.

Danes je triindvajseti dan moje diete in počutim se dokaj zanič. Zato bom prekinil z jemanjem Grenifita in se preusmeril na probiotike. Danes zjutraj sem tako pojedel dva mala doma narejena jogurta, ki sta bila še topla iz aparata za jogurt. Človek ne bi verjel, če ne bi doživel, ampak srbečica je izginila v pol ure.
Res mi ni jasno, kako lahko zadeve učinkujejo tako hitro.
Tudi, ko sem začel z dieto, se je stanje bistveno in dramatično popravilo v dveh, treh dneh. Kot bi na klik izginila nekakšna nizka, temna, dušeča oblačnost in bi prišlo jasno, sveže, lahkotno in prečiščeno jutro.

Upam, da je pretiravanje z grenifitom tudi vzrok za moje ugotovitve preteklih dni, da niti riževi vaflji, niti sojini namazi zame niso dobri. Upam, da se bodo pokazali kot dobri, ko ne bom več jemal grenifita.

Značke: ,

4 Responses to “Popravek smeri”

  1. Dolores Says:

    Dobro jutro,

    zdaj ko sem nasla tvoj blog, ga vsako jutro najprej precekiram, da vidim kako ti gre😉

    Glede probiotikov, sem jaz do sedaj jedla nutriflor, ki sem ga dobila v sanolaborju, ampak trenutno ga v kp nisem dobila nikjer, in sem dvadni od tega zacela uzivat tekoce probiotične mikroorganizme Agenki. Tukaj se sedaj vidi, kaj pomeni probiotik! Ne da sem imela prej slabo prebavo ampak taksno, kot pa jo imam sedaj, to je pa neverjetno. Tako da bom sedaj jemala samo se te. Res da na prvi pogled zgledajo malo dragi, ampak so vseeno vredni svojega denarja, ker stanejo tiste tablete podobno in nisem jih imela za en mesec.

    Sem se pa ponoci odlocila, da grem tudi na bioresonanco, sedaj po enem mesecu diete mislim da sem ze pripravljena. Pocakati sem hotela da pridem najprej na kolonoskopijo (temeljito ciscenje crevesja), vendar kar nimam casa priti do LJ. Tako grem drugi teden na prvo terapijo bioresonance. Jaz imam grozne probleme tudi z vodo v usesu, ki se kljub probiotikom, dieti in grenifitu ni nic izboljsalo. Tako da obiscem se to, da vidim ce ne delam pri deti se kaj narobe.

    Poleg tega sem se odlicila zaceti jemati se dida teblete, ki menda dobro delujejo. Bom porocala kaksno bo stanje.

    Pravis da si dokaj zanic? Jaz sicer ne stejem tocnih dnevov, ampak vem da sem se tudi jaz vmes pocutila kot cunja. Baje je to nek normalen proces. Ko spremnis prehrani, se ti odprejo nebesa, ampak potem se mi zdi, da ko kandida nima vec cesa s cimer bi se prehranjevala, zacne cloveka zvijat, in se pocuti precej slabse. Tako da to je dokaj normalna reakcija, samo ne popustit. Drzi se dijete se naprej in bos videl, da bo slo tudi to mimo. Jaz sicer ne preiskusam hrane tolikokot si, sem dokaj na isti hrani skozi. In vem da je bilo obdobje, ko sem bila zjebana, ampak je minilo po parih dnem. Mislim da bo tudi pri tebi slo to mimo.

    Poskusi se s kaksno bazicno kopeljo, jaz z njimi se nisem zacela, ampak bom tudi v kratkem. To zelo priporocajo. Ampak jaz imam samo tus, tako da tezje to izvajam😉.

  2. Antony Nowak Says:

    O probiotikih:
    Jaz zaenkrat občasno jemljem FloraZym, ki sem jih kupil Sanolaborju in so bili kar konkretno dragi. Po prvih izkušnjah pa je domači naravni jogurt boljši. Ta jogurt je domače mleko nalito v lončke, dodana žlička kakega drugega jogurta za kulturo in pet ur v aparatu za izdelavo jogurta (to je samo ena škatla z grelcem). In to je to.
    Težav s kakšnim zaprjem nimam že kakih pet ali deset let, odkar doma jemo domači kruh za katerega moko meljemo samo – no jaz zdaj tega ne jem več.
    Tako učinek probiotikov lahko približno opazujem le po tem koliko energije mi da zaužita hrana.

    > … mikroorganizme Agenki. Tukaj se sedaj vidi, kaj
    > pomeni probiotik! Ne da sem imela prej slabo
    > prebavo ampak taksno, kot pa jo imam sedaj, to je pa neverjetno.

    A si prej imela zaprtje?

    ________

    Ja, dokaj zanič.
    Ker imam po službi še kar nekaj dela oz. obveznosti, ki pa so za razliko od službe zelo konkretno fizične narave. Popoldansko delo na kmetiji zahteva moč. In zato je ta dieta zame velik izziv predvsem v tem, kako si zagotoviti dovolj energije. Včasih se počutim, kot da že ves čas diete hodim po robu lakote.
    Mogoče bo res najbolje dobiti kakega nutricionista li zdravilca, da bo celovito pregledal dieto in moje stanje. Da ne bom še umrl, kot se boji moja tašča.

  3. Dolores Says:

    ne da sem imela zaprtje, vendar sem imela tisti obcutek, da si nisem popolnoma spraznila crevesja…
    zdej grem na wc 2x na dan, kot dojencki, in tako bi tudi naj bilo prav, in moje crevesje se pocuti cisto prazno

    florazym sem jedla tudi jaz, ampak ko sem prisla do konca ga nikjer v koncu niso imeli in sem kupila tega drugega, in ker je to tekoci probiotik, vpliva precej drugace, po eni strani tudi logicno, sej vecina zdravilcev priporoca tekoce probiotike, ker tableta je le tableta

    jogurta doma ne delam, ker nimam domacega mleka, v centru kopra ni lih ne vem koliko krav okoli😉 pa tudi drugace najti domace dobro mleko je kr projekt, ker meni ni vsec melko ce je krava krmljena s silosom, mi mleko grozno smrdi in potem tega ne morem popit, tebi je verjetno lazje, ce si doma na kmetiji… potem je to res izvedljivo, ker res ves kaj je krava pojedla, preden ti je dala mleko, jaz kmetom ki delajo za prodajo ne zaupam najboljse, sploh me pa tud moti ker ne vem v kaksnih okoliscinah je bilo mleko pridelano (necistoce in to😉 ) moj pravi da imam fino rit, ampak ne vem, mene kr strese ce razmisljam o bacilih, umazaniji in …

    poskusi pojesti dosti mascobe, ampak v obliko kakovostnih oblj in veliko beljakovin… meso in zelenjava, ceprav je to potem nevarno da se prevec zakisas, zelenjavo jaz prazim na veliki kolicini kokosove mascobe, pred obrokom uzivam cedrino olje, za vec energije, in papojem veliko mandeljnov, oreskov in raznih semen, zjutraj za zajtrk jem otrobe in ovsene kosmice z jogurtom z lanenimi in soncnicnimi semeni, in pol copam kr naprej nekaj

  4. Antony Nowak Says:

    Ja, bi rekel da v Kopru boš težko sploh kakšno kravo našla. Še v širši okolici verjetno…😉
    Ja, z maščobo (domačim olivnim oljem iz okolice Kopra) se zdaj rešujem. Karkoli jem, polijem z olivnim oljem. Še riževe vaflje na katere namažem namaze, vmes pa malo olja in gre.
    Oreške tudi jaz še kar precej jem, pa jogurte, domačo zelenjavo…

Leave a Reply

