Stiropor in sojini namazi


Že en teden je odkar sem nabavil precejšnjo zalogo riževih vafljev oz. stiroporja, kot tej stvari pravimo pri nas doma.

Ves prejšnji teden sem za zajtrk jedel to reč in gor mazal Kalčkove sojine namaze. O vafljih in sojinih namazih piše knjiga Resnice in zmote o kandidi, kot neoporečnih živilih.
Vendar pri meni ni povsem tako.
Ves teden sem po zajtrku zaznal rahlo srbečico, pa nisem vedel zakaj. Zato sem včeraj naredil ločen poizkus. Dopoldne sem za malico pojedel kakih 50 g riževih vafljev in si zagrenil naslednje tri ure. Dokaj kmalu se je pojavila srbečica, malo kasneje pa še tista moja otopela odsotnost in težave s koncentracijo. Težko sicer rečem, da je za otopelost in slabo koncentracijo kriv SAMO riž  v vafljih, ker je bilo to ravno okoli poldneva. Takrat se lahko pojavi tudi čisto navadna in naravna opoldanska zaspanost. No, ponavadi je to kako uro ali dve kasneje.

Zvečer za večerjo pa sem bil na poti in sem sestradan zmahal cel Mercatorjev bio sojin namaz s čebulo, ki je podoben, ne pa identičen Kalčkovim namazom Štajerc, ki jih običajno jem. Po tem se je pojavila le rahla srbečica.

Nobeno od teh dveh živil torej zame ni povsem OK. Ne morem pa še z gotovostjo trditi, da sta na prepovedani listi. Bom še malo testiral.

Značke: ,

Leave a Reply

